Inspirace

Inspirace

neděle 17. ledna 2016

Jillian Michaels - Yoga Meltdown

Jak už jsem psala, tento víkend jsem neměla v plánu žádné akce nebo něco podobného, a tak jsem měla čas a i chuť cvičit. Včera jsem přemýšlela nad tím, co si zacvičím a i když jsem cítila, že bych raději cvičila něco jiného než 30 DS, nakonec jsem do něj šla. Věděla jsem přesně do čeho jdu a nemusela jsem experimentovat. Cvičení jsem si užila i přesto, že jsem cítila, že to nějak není ono. Jako by mi tělo říkalo, že chce něco jiného!



Dnes mě trochu bolely svaly, ale nic, co by se nedalo přežít :). Přesto jsem si říkala, že by to chtělo něco jiného. Něco, co nebude tak zaměřené na posilování, ale co mě přesto protáhne a posílí. A tak jsem prolistovala všechna stažená videa, která mám na cvičení. Narazila jsem na Yogu Meltdowm od Jillian. Zběžně jsem se koukla, jak vlastně vypadá a jak je to cvičení dlouhé. Prakticky ihned mi bylo jasné, že to je přesně cvičení pro dnešní den :). Vypadalo to docela snadno a nějaké pohybové základy jsou podobné i v pilates. Tak jsem do toho šla.



Prý snadné :)))). Už po chvíli jsem poznala, jak jsem se spletla. Rozhodně se nejedná o žádnou protahovačku, jak se mi zdálo! Některé části byly opravdu náročné. Především na ruce je to zápřah a já se několikrát doslova klepala. Trošku mi vadilo, že to vlastně neznám, a tak jsem se víc než na cvičení soustředila na video. To se ale po pár odcvičených dnech změní a už budu vědět, co se kdy cvičí, tak to bude lepší. Každopádně, mě to mile překvapilo. Bylo tam dost silového cvičení i bez činek a zároveň jsem si krásně protáhla páteř, což mi dělá vždy moc dobře. Byla to velice příjemná a intenzivní půlhodinka :). Rozhodně toto cvičení zařadím do svého programu! Je to intenzivnější než klasické pilates, ale zároveň šetrnějsí než 30 Day Shred. 



Zatím mám tedy v plánu kombinovat u domácího cvičení tuto yogu a 30 DS. A časem se uvidí, co a jak bude dál. Mám z tohoto víkendu celkově dobrý pocit. Cvičila jsem, dodržovala jídlo a co víc, už týden jsem neměla brambůrky :).



Cvičení zdar
Vaše Jana