Inspirace

Inspirace

úterý 26. ledna 2016

Tělo naruby

Snažím se, brát své tělo úplně jinak než dřív. Chválit ho za to, jak vypadá a netrestat se pořád nějakými výčitkami, že není to nebo ono,... Musím říct, že to celkem funguje :). Je pravda, že podle oblečení jsem určitě v poslední době nezhubnula. Jelikož se nevážím, tak soudím jen podle toho, jak mi co sedí. Na druhou stranu však vidím, že jsme ani nepřibrala,... Z toho jsem měla obavy, když jsem se rozhodla nechat váhu být. Každopádně, mám pocit, že vypadám líp :).

Je to asi trochu srandovní, ale víc si všímám těch hezkých věcích. Paradoxně si připadám štíhlejší, i když jsme stejná. Když se ráno oblíkám do práce a kouknu do zrcadla, tak si říkám, jak mi to sluší :). Prostě se na sebe usměju a pochválím to, co se mi líbí,.. A to co se mi nelíbí, na to se nedívám :). Myslím si, že každá žena může vypadat hezky, i když má třeba i nějaké nedostatky. Stačí, když se vhodně obleče a hezky upraví. A i úsměv má velké kouzlo, na který se nesmí zapomínat.

Třeba když jsem jela pro oběd a šla z parkoviště do práce, tak mi řidič zastavil a pustil mě přes ulici i když tam nebyl přechod. Potěšilo mě to i když to třeba nesouviselo s tím jak vypadám,.. A třeba i jo,.. Spousta věcí v našem životě jsou takové malé zázraky a je třeba si jich všímat a užít si je. Já dokážu třeba zastavit jedoucí auto jen tím, že jsem :)) No, řekněte, kdo dokáže víc :))).

Jsem v posledních dnech i mnohem vyrovnanější. Je pravda, že stále řeším jídlo, pití a paření a cvičení a dopady na estetickou stránku svého těla, ale v celkovém kontextu se prostě cítím líp! Dneska se chystám na Yogu Metldown od Jillian. Akorát jsem celý minulý týden necvičila a včera jsem časově nestihla pilates, tak to asi bude docela makačka. Moje tělo už ale protestuje kvůli nedostatku pohybu. Všechno mě bolí a cítím se tak nějak fyzicky vyčerpaně. Prostě potřebuji dobýt baterky. Je fajn pocit, když vím, že si zacvičím kvůli sobě a ne kvůli tomu, že musím.

Užívám si své tělo a svoji ženskost a tak to má být. Ano, je spousta věcí, které chci vypilovat, ale to příjde s časem. Nic není hned a všechno chce svůj čas. Teď se učím jíst a cvičit pro radost a mít se ráda taková, jaká jsem a nechtít ze sebe dělat někoho jiného. Jsem krásná a úžasná, jako všechny ženy ;).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat