Inspirace

Inspirace

pondělí 7. prosince 2015

Podvazek hrůzy

V sobotu jsem měli úžasný firemní večírek a já se na něj těšila a i jsme si ho užila. A to i přesto, jaký šok jsem před jeho začátkem zažila. Možná to teď bude vypadat, že to trochu zveličuju, ale on to byl fakt šok!!!

Chtěla jsem si vzít sukni a k tomu halenku, co jsem si ten den dopoledne koupila. Takže samozřejmostí byly silonky. Jenže já mám se silonkama jeden zásadní problém, vždy se mi roztrhnou mezi nohama :(. Nevím čím to je, ale je to tak dycky. Jinak jsou úplně ok a ani se mi nepářou dál, jen mají díru v rozkroku. Což se asi dá úplně v pohodě přežít, pokud se nechcete někde vyslíkat ;).

Tak jsem se rozhodla, že s tím tentokrát zabojuju a koupím si ty samodržící podvazkový. Tím bude můj problém vyřešený. Je pravda, že jsme je nikdy nenosila, jelikož jsem měla fakt tlustý stehna a podvazky na nich nedržely a hlavně jak se mi o sebe ty stehna "šoupou" tak jsem měla vždy mezi stehny spálenou kůži a tak preferuji klasické silonky. Nicméně, jsem teď docela zhubla a přeci jen mám ty nohy o trochu lepší a tak jsem byla vybavená jedním balením samodržek velikosti XL ( pro jistotu) a k tomu ještě klasickými silonkami, kdybych měla oko.

Lidi, když jsem si ty samodržky navlíkla, tak jsem málem omdlela. Přes tu hranu se mi normálně vyvalila hora špeku a prostě se mi to začalo shrnovat tím, jak to stehno přetékalo!!! A to vůbec nepřeháním!!! Jestli dostanu odvahu, tak sem přidám i fotku. Já jsem z toho byla úplně v šoku! Je pravda, že si v poslední době tak nějak víc všímám, že i když jsem hubenější, že mám na sobě pořád dost tuku a hlavně mi příjde, že je to teď možná i víc vidět :(. Tohle jsme ale nečekala!

Byla to ledová sprcha a já na ni nebyla vůbec připravená. Na druhou stranu to muselo přijít. Toho tuku mám na sobě fakt moc a budu to muset začít nějak řešit, protože je sice pravda, že jsem zhubla 10 kilo, ale to tělo na to nevypadá! V tuto chvíli mi nepomáhá ani pilates, aspoň fyzicky necítím změnu. Budu to muset asi celé ještě přehodnotit.

K jednomu rozhodnutí už jsem ale dospěla. Nedaří se mi už delší dobu dostat váhu níž a celkem jsem se tím trápila. Pořád se motám na místě a nemůžu to překonat. Proto jsem se rozhodla, že to teď nechám být. Nemyslím tím, že bych nechtěla už hubnout, nebo se teď začala cpát, ale prostě to teď do konce roku nebudu řešit a nechám tomu volný průběh. Mým primárním cílem je, abych měla na konci roku mezi 76 a 77 kily. Prostě zůstala na místě. Nějak na to teď nemám energii a nechci se ve svátcích trápit tím, jestli hubnu nebo ne. Pokud si váhu udržím, tak to bude taky dobrý.

Po novém roce budu ale muset něco změnit. Tak jak to je teď se mi to vůbec nelíbí. Toho tuku je opravdu hrozně moc a já to takhle nechci. Za prvé se mi to nelíbí a za druhé to určitě není ani zdravý! Teď si ale dám pauzu. Budu jen hlídat, abych nepřibírala. Pokusím se trochu si pročistit hlavu a ujasnit si cíle a jak se k nim dostanu.

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat