Inspirace

Inspirace

pátek 18. prosince 2015

30 Day Shred - 3. den

Tak jsem si včera naivně myslela, jak si na pilates odpočnu. Paní cvičitelka s námi měla ale jiný záměr. Dala nám pěkně do těla! Asi nejtěžší hodina, co jsme s ní zatím měli, ale možná to bylo i tím, že mě všechno bolelo,..

Každopádně, aspoň ty lýtka si trochu oddechly a protáhla jsme se. Dnes jsem byla ale hrozně unavená. Nejraději bych celý den spala :(. Asi je to tím počasím,.. Ale taky cítím, že jsem fyzicky unavená, přeci jen, je to docela náročný.

Trochu jsem se bála, že to dneska nedám, ale nakonec jsem se překonala a dala to :). Mám za sebou třetí den a bylo to už lepší. Svaly byly odpočatější a i se mi líp cvičilo. Myslím, že to nejhorší už mám za sebou. Ještě sedm dní a mám třetinu za sebou,.. Vážně jsme zvědavá na výsledky. Snažím se, aby to mělo efekt, tak uvidíme. Na druhou stranu to tentokrát beru s určitou lehkostí. Tak nějak jsem povznesená nad výsledek. Je mi celkem jedno, kolik dám dolů centimetrů. Spíš mi jde o to, že dělám něco prospěšné pro svoje tělo a z toho mám skvělý pocit :).

Zítra hurá na čtvrtý den :)

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat