Inspirace

Inspirace

čtvrtek 17. prosince 2015

30 Day Shred - po 2. dni

Včera jsem jela druhý den. Od rána mě postupně začalo všechno bolet a jak se blížil večer, tak to bylo horší a horší. Bála jsem se, že to nezvládnu odcvičit tak, jak jsem si představovala. Chci do toho opravdu dávat stále maximum.

Že by se mi do toho včera večer nějak extra chtělo, to se říct nedá :). Ale jednou jsme se rozhodla, tak do toho jdu. Musím říct, že na to, jak jsem se cítila celý den, to nebylo špatné. Zacvičila jsem si docela intenzivně. Jen mě příšerně bolely lýtka. Skoro jsem do nich chytala křeče při kardio cvičení :(.

Dneska mám po práci pilates, takže potom už nebudu cvičit 30 Day, to už by bylo moc. Navíc nevím, jestli by to ty nohy zvládli. Asi jo, ale zase to nechci přehánět. Pilates je fajn a krásně se u něj protáhnu, takže svaly budou mít čas se zregenerovat. Jinak budu mít pilates ještě v pondělí, ale to už mám dovolenou, takže si zacvičím dopoledne Jillian a v podvečer půjdu na pilates, to se snad zvládne v pohodě. Ale představa, že příjdu z pilates domů a rovnou se vrhnu na Jillian, děs. Ještě ke všemu když začínám a všechno mě bolí :(.

Chodím po kanceláři jak naprcaná kačenka :))). Na druhou stranu se těším, až mě to přestane bolet a budu si to moct víc užívat. Taky jsem šíleně zvědavá na úbytek centimetrů. Doufám, že to bude alespoň trochu srovnatelné s prvním cvičením tohohle programu.

Takže dneska pro mě v tuto chvíli odpočívací pilates a zítra hurá na 3. den 30 Day Shred ;)

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat