Inspirace

Inspirace

pátek 25. prosince 2015

30 Day Shred - 9. den

Dnes jsem měla podle původního plánu skončit první level. Nestalo se tak. Včera jsem totiž necvičila. Prostě a jednoduše se mi nechtělo. Ne, že by se mi nechtělo přímo cvičit, ale nechtěla jsme si na to udělat čas. Prostě jsem koukala na pohádky, odpočívala a baštila dobroty :).

Vůbec si to nevyčítám. I když musím přiznat, že dnes mi hlavou prolétla myšlenka, že bych se na to úplně vykašlala. Jenže vím, že mému tělu se to cvičení líbí a já si slíbila,  že se o ně budu hezky starat! Stačí, že ty tři sváteční dny nebude mít úplně zdravý jídlo, protože miluju chlebíčky :). Tak aspoň trochu toho pohybu si zaslouží!

Moc jsem si ten dnešní den užila. Cviky už zvládám dost slušně, z čehož mám velkou radost, jelikož na začátku to nebyla žádná sláva, tak aspoň vidím ten pokrok. To mi dost pomáhá. Jsem sice po cvičení stále úplně splavená, ale už se tak neklepu. Moc si to užívám. Zítra mě čeká poslední den a v neděli měření, které bude ale možná trochu ovlivněno tím jídlem. Stejně jsem na ně zvědavá!

Už se těším na druhý level, i když je těžší. Potřebuji se zase někam posouvat a překonávat a už to prostě chce změnu. Tak ještě zítra si užiju pohodu 1. levlu :)

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat