Inspirace

Inspirace

úterý 29. prosince 2015

30 Day Shred - 2. level

V neděli jsem měla najet na druhý level. Nestalo se tak. Nějak jsem se k tomu nedostala :). Pak jsem si v noci na pondělí nějak špatně hnula ramenem a celé pondělí mě to bolelo :(. A aby to nebylo málo, tak mi není od neděle úplně nejlíp od žaludku. Řekla bych, že ho mám regulérně celý rozhozený tím svátečním obžerstvím :(.

A tak se stalo, že jsem se na druhý level vrhla až dneska. Je vidět, že s každým odcvičeným dnem, tělo sílí, ale taky s každým vynechaným dnem slábne. To jsem dneska pocítila hodně markantně! Na druhou stranu, celý den jsem se na dnešní cvičení těšila. Byla jsme zvědavá, jak na tom fyzicky budu a jak mi to půjde. Taky už jsem si nepamatovala ani jeden cvik z druhého levlu a tak se na tu změnu těšila. Věděla jsem, že první den bude hrozný :). Jsem však ráda, že jsem cvičení nechala nakonec až na dnešní den. Včera mi celý den moje tělo dávalo signály, že není na cvičení připraveno a já to respektovala. Dnes jsem v práci celý den poposedávala zvědavostí nad tím, jaké to bude :). S takovým pocitem se potom cvičí úplně jinak :).

Skočila jsem tedy do druhého levlu rovnou po hlavě a je to za mnou :). Ukázalo se, že jsem se bála zbytečně. Ano, je tam docela dost nedostatků, ale myslím, že jsem to zvládla se ctí. Je pravda, že u spousty cviků mám ještě rezervy a asi jsem dnes nejela úplně na maximum :(. Před dvěma lety to byl úplně jiný zabiják. Teď se to celkem dalo :). Snad se zítra pohnu.

Cvičení zdar
Vaše Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat