Inspirace

Inspirace

neděle 20. prosince 2015

30 Day Shred - 5. den

Musím říct, že rozhodnutí, že půjdu znovu do cvičení tohohle programu, bylo docela rychlé. Byla to spíše taková spontání akce. I když jsem si tím nebyla jistá po předchozích nezdarech. Ono to člověka prostě odrazuje. Ani teď nevím, zda to dokončím. Vím jen, že mě to momentálně baví.

Mému tělu se pohyb líbí. To jsem si ověřila už při pilates. Bohužel, moje hlava se s tím nemůže srovnat. Těžko se k tomu dokopávám. V posledních dnech jsem cítila, že bych ale chtěla udělat něco víc sama pro sebe. Přidat více pohybu a trochu to tělo posunout tím správným směrem. Tím myslím, zbavit se alespoň části tukových zásob. Je pravda, že to cvičení teď beru jako jednorázovou akci a možná i proto jsme víc psychicky v pohodě a necítím žádný tlak a obavy ze selhání. Vím, že dlouhodobě nejsem schopná takto cvičit, ale 30 dní se dá vydržet.

První bolest už mám za sebou a mnohem víc si teď to cvičení užívám. Je cítit s každým dalším dnem, že je to lepší a lepší. Taky tím, že to beru jen jako jednorázovku, tak do toho dávám mnohem více energie a jedu naplno! Nemusím se šetřit na příště :). Dokonce zvládám cviky, co mi nešli nikdy. Třeba ve třetí sérii ten poslední cvik na ramena, ten jsem nedávala ani za nic. Teď už ho celkem zvládám :). Dneska to bylo pro mě zatím nejlepší cvičení. Hrozne rychle to uteklo a já si ho užila.

Jsem ráda, že jsme překonala obavy z neúspěchu. A i když jsem zvědavá na výsledky, nejdůležitější je pro mě fakt, že pro sebe něco dělám. I kdybych dostala dolů třeba jen jeden centimetr v každé oblasti, budu ráda. Moje tělo bude a je rádo. Cítím to! Je to fajn pocit. Navíc si myslím, že to nějaké výsledky mít bude ;).

Pravda je, že nedržím žádnou dietu, ale jím tak, jak jsme jedla doteď. Nemyslím si, že bych jedla nějak špatně. Můj problém není složení stravy, ale přejídání se :(. S tím se teď učím aktivně pracovat. Když si dám nějaké jídlo a mám ještě chuť si přidat (což je skoro pokaždé), tak si to třeba dám, ale až za 2-3 hodiny jako další jídlo. Nebo si to prostě nechám na druhým den s tím, že se na to můžu těšit. Není jednoduché říct si dost a vydržet to, ale chci se to naučit. Moje tělo cítí, kdy má dost a já to musím respektovat! Jinak nezhubnu nikdy :(. 

Mám za sebou polovinu 1. levelu a jsem vážně moc ráda. Když vše pojde dobře, tak v pátek končím a v sobotu začínám s druhým. Chci ještě zapracovat na klikách, jelikož ve druhé části to budu potřebovat. Ale to je ještě relativně daleko. Taky se pak v sobotu změřím a zvážím. Zítra mě čeká navíc i pilates, ale mám dovolenou, tak Jillian si dám dopoledne a pilates večer :)

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat