Inspirace

Inspirace

úterý 15. prosince 2015

30 Day Shred - 1. den

Je to tady. Jdu do toho znovu! Ač jsem si tím nebyla jistá, nakonec jsem se rozhodla, že do toho půjdu :). Nebylo to vůbec jednoduché a jednoznačné rozhodnutí. Hodně mě odrazovalo, že jsem to už několikrát zkoušela a nikdy jsem to nedotáhla do konce.

Tak trochu mi byla hanba, že to stále zkouším a nedotáhnu do konce. Je pravda, že ani teď nemám pocit, že bych byla schopná cvičit každý den, ale chci si dát jen temhle program jednorázově, takže to bych mohla zvládnout. Konečné rozhodnutí jsem udělala včera na hodině pilates. Moje tělo ten pohyb prostě chce. Jdu do toho a jdu do toho naplno!

Tady jsou moje aktuální čísla a srovnání udělám pak až po prvním levelu. Navíc přidávám i aktuální foto.

Prsa: 104 cm
Břicho: 83 cm ( měřeno v nejužší části)
Boky: 103 cm
Zadek: 111 cm
Stehna: 65 cm
Paže: 31 cm
Váha: 77,2 kg





















Není to teda žádná sláva, ale proto jdu cvičit, abych trochu pošťouchla ty centimetry a snadněji se mi pak v cestě na nižší váhu pokračovalo. Jsem zvědavá, jaké výsledky to bude mít tentokrát. Pokusím se do toho dát opravdu maximum. Cvičím od začátku s dvoukilovýma činkama, což je taky docela mazec. Ale můj hlavní cíl je dostat dolů pár centimetrů a zpevnit, jelikož jsem opravdu dost povolená! Hlavně v oblasti břicha mi to úplně visí přes kalhotky :(.

Nicméně, první den mám za sebou a úplně jsem se klepala na konci! Zítra to bude hodně zajímavý :). Snažila jsme se jet doopravdy nadoraz, tak doufám, že to bude znát.

Kdo se přidá?

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat