Inspirace

Inspirace

pondělí 14. prosince 2015

Tisíc myšlenek a 30 Day Shred po x-té

Dala jsem si teď do konce roku čas na přemýšlení o tom, co chci dál. Samozřejmě, vím, co chci, ale spíš si to chci víc srovnat v hlavě. Potřebuju si v tom všem udělat nějaký řád a celkově se k tomu nějakým způsobem postavit. Dlouho jsem teď stála a nešlo mi se posunout. Cítím, že ten čas teď potřebuji. Prostě si dát všechno dohromady. Navíc jsem teď řešila i nějaké jiné věci v životě, takže tohle šlo tak trochu bokem.

Musím říct, že jsem teď tak trošku frustrovaná z množství tuku co mám na sobě. Je toho opravdu hodně a nějak jsem se teď k tomu dostala a víc si toho všímám. Je to tím, že jsem teď jen hubnula pomocí jídla a ne díky cvičení.

Čím dál víc se mi v hlavě honí Jillian a její 30 Day Shred. Už je to delší dobu, co mám tuhle myšlenku v hlavě. Tak nějak jsem si říkala, že bych si ji přes vánoce zacvičila a trochu ukrojila z toho tuku. Prakticky bych skončila v lednu a mohla si pak zase jet třeba jen formou stravy. Prostě bych trošku postrčila ty tuky a poslala k čertu pár centimetrů. Když se kouknu na průběh hubnutí s tímto programem úplně na začátku cesty, tak jsou tam krásné výsledky:

Prsa: 102,0 = - 3,0 cm
Břicho: 80,0 = - 10,0 cm
Boky: 102,0 = - 4,0 cm
Zadek: 111,0 = - 1,0 cm
Stehna: 65,0 = - 4,0 cm
Paže: 31,5 = - 0,5 cm
Váha: 81,1 = - 2,1 kg

Tohle jsem dala dolů tehdy za 30 dní. Je jasné, že teď jsem malinko někde jinde, ale říkám si, že za zkoušku by to stálo. Ale,... Je tam velké ale,.. Zvládnu to? Nemyslím, že bych to nezvládla fyzicky, ale spíš jestli to po pár dnech nevzdám :(. Bohužel, s tím mám špatné zkušenosti :(. Popravdě si v tomhle ohledu zrovna moc nevěřím. Už několikrát jsem zkoušela znovu cvičit a všichni víme, jak to dopadlo.

Ty čísla jsou ale opravdu hodně zajímavý a já bych opravdu ráda to tělo trochu zpevnila. Cítím, že je to teď víc třeba než samotné hubnutí na kila, i když ta jsou a vždy pro mě budou nejspíš důležitá. Tohle neumím úplně vypnout. No, promyslím to. Na druhou stranu, pokud do toho půjdu, tak bych chtěla co nejdřív, jelikož mám pak i dovolenou a budu doma, tak na to budu mít víc čas. Taky bych se nemusela až tak bát, že přes svátky přiberu.

Je to výzva! Dnes mám Pilates a zítra uvidím. Pokud se rozhodnu, že do toho půjdu, tak do toho asi skočím rovnou po hlavě a nebudu o tom moc přemýšlet. Začala bych zítra. Pilates stejně přes Vánoce nebude, tak to bude v pohodě. Kdybych teď měla říct, jak to cítím, tak musím říct, že do toho s největší pravděpodobností půjdu. Bude to ale asi jen nárazová akce. Prostě si dám těch 30 dní a pak se uvidí. Neplánuji cvičit takhle dlouhodobě, aspoň zatím ne.

Uvidím, jak se do zítra rozhodnu :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat