Inspirace

Inspirace

neděle 27. prosince 2015

30 Day Shred - po prvním levlu

Včera jsem docvičila první level. Musím říct, že už se mi cvičil vážně dobře, ale už jsme byla ráda, že je to poslední den :). Dneska večer mě čeká poprvé druhý level, ale to o tom pak napíšu zvlášť. Taky jsem se zvážila a změřila, abych mohla porovnat výsledky.

Váha šla o něco nahoru, ale pár centimetrů jsem dostala dolů. Je to hodně ovlivněno posledními dny, kdy jsem dost jedla. Zítra jdu zase do práce a najíždím na normální režim. Myslím, že po to druhé levlu budou výsledky větší, když to bude podpořeno i stravou. Přesto můžu říct, že jsem po vánocích štíhlejší :).

Prsa: 104 cm - 102 cm = - 2 cm
Břicho: 83 cm ( měřeno v nejužší části) - 80 cm = - 3 cm
Boky: 103 cm - 100 cm = - 3 cm
Zadek: 111 cm - 108 cm = - 3 cm
Stehna: 65 cm - 65 cm
Paže: 31 cm - 31 cm
Váha: 77,2 kg - 77,7 kg = + 0,5 kg

Nějaký úbytek tam je a jsem za něj ráda. Dost jsem jedla :(. Hlavní ale je, že jsem zesílila a šlo mi to cvičení líp jak na začátku. Počítá se každý centimetr! Teď už mě čeká jen Silvestr a pak už nic, takže kdyby měl druhý level stejné výsledky, tak už to za to stojí! Jen ty stehna a paže by se mohli trochu pohnout! Ale tak třeba to příjde teď :). Je fajn být po svátcích štíhlejší :). Jsem ráda, že jsem do toho šla a těším se pak na finální výsledky. Hlavně chci pracovat pak na tom jídle, to je taky potřeba!

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat