Inspirace

Inspirace

úterý 22. prosince 2015

30 Day Shred - 7. den

Už se to pomalu blíží. Konec prvního levelu bude už za tři dny za mnou :). Mám z toho radost. Utíká to vážně rychle. A stále mě to baví. Nejsem sice ještě ani ve třetině, ale jsme ráda, že jsem se do toho pustila! I kdybych to teď vzdala, už má nějaké výsledky.

Po pátém dni jsem se jen tak ze srandy změřila v pase, přes boky a zadek a ve všech třech partiích jsme měla o 3 cm méně. To už za to stojí ;). Tak uvidíme, co bude na konci 1. levelu. Snad tam ještě nějaký ten centimetřík spadne.  25.12. bych měla docvičit, tak snad to tak bude a pak se 26.12. ráno změřím a zvážím. Hlavně to chci dokončit včas jelikož 28.12. jdu zase do práce, tak ať už mám rozjetý druhý level. Navíc si chci na Silvestra do práce vzít moje bílé šaty, do kterých už dlouho hubnu. Sice je už dávno obleču, ale cítím, že to ještě není úplně ono. Tak doufám, že pár centimetrů dám dolů a budu si je moct vzít :). Byl by to parádní závěr roku :).

Včera jsem dopoledne cvičila a večer jsem šla na pilates. Bohužel, jsme tam byla sama a tak jsem místo pilates měla Power jogu. Já myslela, že bude po mě. Cvičili jsme nějaký bojovníky :). Sice nevím, co to je, ale bolelo mě úplně všechno a zpocená jsme byla jako myš! Cítila jsem, že kdybych ale necvičila, že ty cviky nedám vůbec. Je pravda, že to byl pořádný zápřah, ale celkem jsem se držela :). Dnes mě teda všechno dost bolí, ale cvičit budu až večer, tak mám ještě čas na odpočinek :).

Dnes mě čeká už 7. den a opět do toho dám maximum. Sice se na konci úplně klepu a leje ze mě úplně šíleně, ale stojí to za to. Je mi pak prostě hrozně fajn. A jako další malý bonus jsem si už dlouho nekoupila brambůrky :). Tím, že cvičím večer, tak nemám pak potřebu se něčím cpát. Snažím se taky hlídat to přejídání a celkově velikosti porcí, tak snad se to projeví i na váze. I když ze začátku mi váha skočila skoro o kilo nahoru a pak se pomaličku šinula směrem dolů. Moje dnešní váha byla 77,2kg, takže stejná jako na začátku cvičení. Ale to zase tak neřeším. Moje předsevzetí bylo, mít na konci roku mezi 77 a 76 kg, což si myslím, že bude, takže můžu být spokojená :).

Jako nechci být zase nějak přehnaně optimistická, ale mám pocit, že je to malinko vidět. Že je to tělo o malinko štíhlejší. Vím, že je to spíš v hlavě, než aby to byla pravda, ale je to dobrá motivace! Těším se na konec 1. levlu a taky jsme ráda, že pilates mám zase až 4.1. :). Cvičit oboje je opravdu dost náročný. Cítím se fyzicky celkem vyčerpaná, ale doufám, že do toho budu moct dát večer opět maximum :)

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat