Inspirace

Inspirace

pondělí 30. listopadu 2015

Jako kočka a myš

Tak mám pocit, že si ta moje váha se mnou pěkně hraje :). Jednou tak a podruhé jinak,.. Prostě jako kočka s myší. Chvílemi mi dává naději, že to jde správným směrem a když už si říkám Jóóó, tak zasekne drápek a zase povyskočí o něco výš. Občas bych ji nejraději vyhodila z okna!

Jenže ona za to nemůže. To já! Já neumím na sobě pracovat kontinuálně, ale jedu na vlnách. A tak mám váhu neustále nahoru a dolu. Dnes byla na 76,7 kg. Moc mi to snižování teda nejde. Zase ale nemá moc proč být dole. Víkend nebyl žádný zázrak. Přesto už cítím menší zlepšení v přejídání. Snažím se to včas zarazit. I když tohle bude ještě nejspíš na delší dobu.

Přesto se mi jídelníček docela ustálil a nějakou dobu v něm asi setrvám. Takže sem dám během několika dnů pár fotek s popisem. Na druhou stranu je fajn, že mi váha nejde nahoru :). I to považuju za dobrý úspěch. Pokud udržím aktuální stav jídelníčku a zvládnu se nepřejídat, tak věřím, že mi váha ještě párkrát udělá radost :).

A ano, dám si občas něco nezdravého, ale to není důvod, abych vážila tolik, kolik teď vážím. Chce to najít nějakou harmonii v tom všem. Aspoň, že mám to pilates,... Co se plavání týče, tak k tomu se nejsem schopná dokopat. Potřebovala bych nějakého parťáka, aby chodil se mnou, jenže nikomu se nechce,.. Na tom musím taky pracovat.

Každopádně, nechci, aby si se mnou váha takhle hrála! Nesmím jí to dovolit!!! Chci mít svoje tělo ráda! Chci mu dávat to nejlepší a starat se o něj tak, aby mi co nejdéle vydrželo. Proč je to ale tak těžké???

Už nechci být myš!!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat