Inspirace

Inspirace

středa 18. listopadu 2015

2 měsíce s Pilates

Před dvěma měsíci jsem začala cvičit Pilates. Strašně moc jsem se na to těšila a byla z toho přímo u vytržení. Na druhou stranu jsem k tomu přistupovala trochu s obavami, jelikož jsem nikdy u ničeho nevydžela a po pár pokusech to vzdala.

Už po prvních pár lekcích jsem věděla, že Pilates mě bude bavit! Dávalo mi to, co jsem potřebovala. Žádné hopsavé cvičení, ale klidné a pohodové a přesto občas velmi náročné. Díky tomu, že chodím cvičit rovnou z práce, tak mi odpadla možnost, že se doma rozvalím na gauči. To mi taky hodně pomohlo! Po dvou měsících mě to stále baví a určitě v tom hodlám pokračovat. Příští pololetí už si zaplatím rovnou permanentku na půl roku. 

Na prvních hodinách jsem velice bojovala s dýcháním, které pro mě bylo dost náročné. Teď se mnou začala chodit na cvičení i sestra jednou týdně a ta mi to připomněla, jelikož si stěžovala, že to dýchání zatím vůbec nedává! Díky ní jsem si uvědomila, že jsem na tom už s dechem o hodně líp a zvládám dýchání tak, jak se má a udržím už i zatažené břicho :). V téhle části je už ten pokrok hodně znát!

Celkově cviky už provádím o dost snadněji a více si to užívám. To tělo přeci jen o něco zesílilo. Už mě ani tak často nebolí záda a občas se přistihnu, že jsem více narovnaná. Když jdu, tak mám pocit, že mám prsa víc ve předu a i když sedím, tak mám pocit, že už tolik nehrbím ramena. Doufám, že v tomhle ohledu se to bude už jen zlepšovat! Mám sedavé zaměstnání a záda jsou u mě kámen úrazu.

Jinak nemám v poslední době pocit, že bych nějak zeštíhlila nebo tak něco. Váha se stále drží u těch 77 kilo, ale když jsem se onehdy sprchovala a zvedla jsem nohu, tak jsem na stehně viděla, jak ten tuk sjel dolů a mě se začal pod kůží rýsovat stehenní sval :))). Koukala jsme na něj jak tele na nový vrata :))). Ale on tam fakt byl :))).

Věřím, že jsme konečně po dlouhých letech našla něco, u čeho vydržím delší dobu. Dva měsíce nejsou sice ještě něco převratného, ale u mě je to fakt pokrok! Určitě budu v Pilates pokračovat i do budoucna. Chtělo by to dát sem už i nějaké fotky, ale když já necítím, že by se od posledních fotek něco změnilo :(. Ale možná se zkusím vyfotit a porovnat a uvidím, třeba tam nějaká měnší změna bude :). Takže čekejte už brzo nějaké fotečky :). Každopádně větší srovnání s fotkama připravuju na konci roku, což už bude za chvíli.

Cvičení zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat