Inspirace

Inspirace

úterý 10. listopadu 2015

Akční plán

Vzhledem k tomu, že už se dlouho motám v kruhu, tak jsem se rozhodla, že si nastavím akční plán! Prostě si sestavím cíle, kterých chci dosáhnout a co pro to budu dělat. Doufám, že se mi to podaří udržet do konce roku a přehoupnu se díky tomu pod hranici 75 kilo. Opravdu se nechci tady zastavit! Pokud ale neudělám něco se současným stavem, tak tady skončím!

Můj akční plán je následující:
  1. Dodržování pravidelného a zdravého stravování
  2. 2x týdně cvičení Pilates
  3. 1x týdně hodina plavání
  4. Maximální možné omezení alkoholu!
  5. Úplné vyloučení brambůrek ze svého jídelníčku
  6. Nepřejídat se!!!
  7. Být pozitivní
Nevím, co ještě bych pro to teď mohla udělat. Myslím, že to pro mě v tuto chvíli je docela dostačující a budu mít co dělat, abych to zvládla! Tenhle akční plán je pro mě motivující, protože vím, že přinese výsledky! A motivaci i výsledky teď opravdu potřebuju!

Akčnímu plánu zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat