Inspirace

Inspirace

pátek 13. listopadu 2015

Těžké, těžké,...

Je to sakra těžký! Pomaličku se snažím dostat opět na tu správnou cestu. Hlídám si jídlo a snažím se nepřejídat! Je pravda, že ve středu jsem si dala sváteční oběd - kachničku se zelím a bramborovým knedlíčkem, ale jinak jsem myslím celkem svědomitá. Dokonce jsem byla ve středu plavat a zvládla jsem rovných 1000 metrů :). A v úterý jdu opět plavat, tak snad se mi ppodaří chodit každý týden.

Moje dnešní váha byla 76,9 kilo. Teď jsem se dlouho držela na 77 kg a snad se to pomaličku rozhýbe opět směrem dolů. Bohužel, mám dnes dovolenou a čeká mě víkend, který malokdy zvládnu :(. Jenže kdy jindy, když ne teď??? Mám měsíc a půl do konce roku a chci tam pokořit už konečně těch 75 kilo! Už mě nebaví o tom stále jen psát, chci to dokázat! 

Už to trvá opravdu moc dlouho. A to není nic pro mě! Já chci vždycky všechno hned! Jenže, moje tělo nejspíš potřebuje víc času. Snad to už ale aspoň pomaloučku po něčem půjde dolů.

Stále se nevzdávám!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat