Inspirace

Inspirace

úterý 10. listopadu 2015

Cesta v kruhu

V posledních měsících mám pocit, že tak nějak dost tápu. Vůbec se mi nedaří posunout se do druhé poloviny hubnutí :(. I když je pravda, že si za to můžu sama. Když jsem v práci, tak to jde a váha se vždy pomalu začne posouvat tím správným směrem, ale jak jsem doma, tak je to v pytli :(. Nedokážu to ukočírovat. A tak se neustále točím v kruhu a tápu v mlze,...

Pak je mi to ovšem vždycky hrozně líto. Přesto se tento scénář neustále opakuje. A mě je to pak neustále líto. Nevím, proč to tak je. Přitom si myslím, že přes týden jím opravdu dobře, nebo si to aspoň myslím, ale ten víkend já se prostě přejídám! Navíc jsme teď v sobotu měly dámskou jízdu a já to nevydržela a dala si víno :(. Nesplnila jsem tedy moji výzvu, měsíc bez alkoholu. Přesto jsem se rozhodla, že v tom budu pokračovat a zkusím vydržet do konce listopadu nepít.

Nejhorší na tom je, že se mílovými kroky blíží konec roku a já jsem pořád stejná. Příjde mi, že nejsou ani vidět výsledky z pilates, což mě mrzí nejvíc. Pořád jen fňukám, jak to nejde. Je to děs!!! Nechci se tady zastavit! Chci pokračovat! Líbí se mi, jak teď jím a jsem spokojená, jen si to prostě kazím svojí nekázní. Taky se musím přiznat, že pořád bojuju s těma zatracenýma brambůrkama. Zase mám slané období a ne a ne přestat!

Já jsem teda případ, fakt že jo!!! Musím to prostě vydržet a nekazit si to přes ty víkendy. Jinak zůstanu tam, kde jsem a to nechci. S tímhle tempem je reálný, že budu ráda, když se dostanu na těch 75 kilo ke konci roku. Mě ani tak netrápí, že tam stále nejsem, ale spíš mi vadí, že se to neposouvá. Na druhou stranu vím, že to je tím, že to flákám. Když zaberu a vydržím, tak věřím, že to tam spadne.

Takhle už to opravdu nejde dál! Včera jsem si koupila krásné kalhoty na pilates, tak chci, aby mi to v nich i slušelo! Takže se musím zapřít a máknout. Vždyť už jsem tak daleko!!!!! Zítra se chystám pro změnu plavat :).

Připravuju takové menší shrnutí dvou měsíců s Pilates a taky článek o mém novém jídelníčku s nějakými fotkami. Navíc budu muset asi pomalu přemýšlet nad intenzivnější pohybovou aktivitou, jelikož to chce už pomalu začít i zpevňovat, ale to vidím až tak po tom nové roce, jak se budu blížít k 70ti kilům.

Ne ne, já to dám!!!!! Vážně moc chci. A kašlu na ty zatracený brambůrky!!! Jen to vydržet :(((

Hubnutí zdar
Vaše stále ještě oplácaná Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat