Inspirace

Inspirace

středa 25. listopadu 2015

Nejhorší doba

Je to tady. Blíží se konec roku a s ním i nejkrásnější svátky v roce :). Mám tohle období moc ráda. Snažím se užívat si tu atmosféru v klidu a příjemně. Nejsem ten typ, co by šílel měsíc dopředu, že nemá doma naklizeno nebo kvůli dárkům. Prostě ten čas nechávám plynout a užívám si ho. Miluju Vánoce a konec, potažmo začátek roku.

Letošní rok byl pro mě bezpochyby rokem změn. A to snad ve všech oblastech! Stále však nás ještě víc než měsíc čeká :). Pro mě je to ale doba celkem velké dřiny, jelikož mám váhu k dnešnímu dni 76,5kg. Chci mít na konci roku váhu 75 kilo a nechci se toho vzdát! Znamená to, že musím dostat dolů kilo a půl prakticky za měsíc. No, není to žádná věda, ale taky to není snadné. Je to prakticky 100 gramů každý druhý den.

Jenže mě čeká několik akcí. Oslava narozenin, vánoční večírky a vůbec svátky jako takové. Proto se pokusím nahnat ty gramy dopředu, jelikož vím, kdy akce budou. Od teď mě čeká denní vážení a kontrola. Já se musím mít pod dohledem, jinak to neuhlídám. Popravdě, co se týče jídla, tak to teď nebylo tak úplně špatný. Jen to udržet a nepřejídat se, hlavně večer. Taky jsem teď měla silné brambůrkové období a nešlo to jinak. Teď se to opět utlumuje, tak doufám, že to zvládnu. Hlavně večery jsou krušné.

Stejně ale cítím, že se to malinko posouvá. Jen to vydržet. Je to pro hubnutí nejtěžší období, ale já nejsem typ, co by holdoval vánočnímu cukroví a celkově se v tomhle období víc cpal. I když miluju chlebíčky a ty si dopřávám :). Přesto věřím, že se to zvládnout dá. Pokusím se větší část zvládnout před svátkama. Navíc budu mezi svátky chodit normálně do práce, takže se nemusím bát, že se budu jen válet a cpát :).

Ono je pro mě těch 75 kilo důležitých kvůli motivaci. Nenapadlo mě, že se k nim ale budu dostávat tak dlouho :(. Je to tak a už s tím nic neudělám. Hlavně vydržet!!!!!!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat