Inspirace

Inspirace

pondělí 2. listopadu 2015

Anti-alkoholová výzva

Listopad je tu,.. Klasika. Co z toho??? No co by,... Jsem nána!!!

Chtěla jsem na konci října zabrat, abych dala dolů co nejvíce kilo a aspoň se přiblížila k těm 75 kilům. Opět jsem byla celkem disciplinovaná v jídle a fakt se snažila. Od středy jsem měla volno a náležitě si ho užila. Bohužel, hned s několika akcemi, kde tekl alkohol skoro proudem :(.

Dvakrát jsme si s kamarádkou udělaly dámskou jízdu. Spousta sýrů, vypečená slaninka, kaviár a litry vína. K tomu oslava narozenin a pak ještě další dýchánek s vínem,.. Hrůza a děs. Na tu váhu jsem upřímně ani nezkoušela stoupat :(.

Ale jsem naštvaná, jelikož jsme si to hezky pokazila! Celou dobu se snažím, abych se posunula o kousek dolů a pak si to pokazím takovou kravinou!!!! Jako ono se to jednou za čas sejde, to je jasné, jenže zase zhubnout chci!

Proto jsem se rozhodla pro výzvu, kdy úplně vynechám alkohol. Asi ze mě nebude nikdy abstinent, ale chci to vydržet 30 dní. Někdo má cvičební výzvy a já mám 30 dní bez alkoholu :). Jako nevím, jak to zvládnu, ale fakt to chci dodržet. Samozřejmě, chci dál hubnout a dostat se na těch 75 kilo aspoň do konce roku :(.

Už dlouhou dobu stojím na místě, tak si nebudu dávat teď velké nároky a uvidím, jak se to bude posouvat. Je hezký, že dobře jím, ale když si pak dám večer dýchánek s vínem, tak to teda stojí za prd. Takže startuju dnes svoji výzvu a doufám, že to zvládnu v pohodě :))

Hubnutí bez alkoholu zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat