Inspirace

Inspirace

úterý 27. října 2015

Vize

Když jsem na jaře začala hubnout, měla jsem jasnou představu o tom, jak to bude vypadat. Budu držet dietu a kila půjdou dolů úplně samy a snadno :). I přes všechny své zkušenosti, jsem byla stále hezky naivní. I když musím říct, že na začátku to šlo dolů hezky. Pak mi došlo, že to tak růžové nebude a že to bude fuška!

V té době jsem přestala přemýšlet nad svým cílem, ale soustředila jsem se na aktuální stav a na menší cíle. Už od začátku jsem věděla, že budu chtít dostat dolů více než 20 kilo a že to bude běh na hoooodně dlouho trať. Nemělo pro mě tudíž smysl řešit, co bude na konci. Bylo to tak daleko, že to ani nešlo. Přesto to někde hluboko v té hlavince bylo a občas to probublalo na povrch.

Momentálně jsem ve fázi tvrdého boje a zatím se nedá říct, že bych vítězila. Přesto už ale vidím mnohem dál, než když jsem začínala. Váha stále lítá, jak se jí zlíbí. Dnes to bylo 76,5 kg. Přesto jsem skoro v půlce a čím dál častěji přemýšlím nad tím, co bude dál.

Moje představa začíná mít konkrétnější obrysy a je to dobře, protože i to je pro mě motivující. Nejde mi pouze o to zhubnout, ale taky tu postavu nějak vytvarovat a zpevnit! Zpevňovat chci ale cíleně až ve fázi, kdy budu spokojená s váhou. Jelikož se chci dostat ještě o hodně větší kus dál, tak se teď soustředím na ten úbytek. Každopádně začínám uvažovat o tom, co bude až se na tu váhu dostanu. Nepochybuju totiž, že to zvládnu :).

Představa je jasná. Chtěla bych se vrátit k Jillian Michaels. Ta je na zpevnění super :). Ona je dobrá i na hubnutí, ale já se na ní teď ještě necítím. Musím začít postupně. Časem chci přidávat víc a víc cvičení, aby se to potom začalo formovat. Ale nechci teď formovat celý ten kolos. Nejprve to dám dolů a co zbyte, z toho budu dělat tělo snů :)!

No, představa je to krásná a umím si ji i hezky představit, ale zatím to je ještě pár měsíců vzdálené. Nicméně, je fajn, že už vidím zase o kousek dál. Základní podmínkou ale je, abych se přestala prát s tou váhou. Tak snad to taky příjde a já se konečně po letech dočkám svého snu :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat