Inspirace

Inspirace

pátek 9. října 2015

Boj s leností

Já jsem hrozně líný člověk a horko těžko se k něčemu dokopu. Souvisí to s velkou spoustou věcí. Teď ale konkrétně se cvičením. Včera a dnes mám dovolenou. Už jsem to potřebovala, jelikož v práci byl v posledních dnech dost blazinec. Můj program na ty dva dny byl jasný. Odpočívat :). Jenže včera mělo být pilates!

Věděla jsem, že nejhorší věc, jaká mě může u cvičení potkat, je, že se předtím budu válet doma :(. Díky tomu, že jdu rovnou po práci, tak mi tohle odpadlo. Včera jsem ale byla doma. Navíc musím říct, že mě opravdu hodně bolely záda a měla jsem natažený sval v lýtku. Opravdu to bolelo a mě se navíc nikam nechtělo! No, nebudu to protahovat. Nakonec se mi podařilo překonat samu sebe a na pilates jsem šla :)))) 

Beru to jako takové malé vítězství sama nad sebou :). Vážně to byl boj, ale já ho vyhrála! Navíc jsem si začala všímat prvních změn. Když nekoukám na odraz v zrcadle, ale sama na sebe, tak vidím, že to moje tělo je opravdu o něco štíhlejší! Taky je vidět, že sílím, protože některé cviky už mi jdou líp! Jenomže je taky vidět, jak jsou ty tuky na mě víc a víc jakoby míň hutný. Takže je to vše takový rosolovatější. Vím, že to budu muset překonat, ale nelíbí se mi to :(.

Taky už jsem tu několikrát psala, že to teď není úplně ideální v jídle. Stále s tím bojuju :(. Nějak se mi to nedaří. Budu to asi opravdu muset vzít přísnější cestou. Jinak těch 75 kilo je zatím v nedohlednu. Teď jsem slezla z váhy a mám 77 kilo :(. Jsou to 2 kila, ale já se tam ne a ne dostat. Jestli to nepůjde po dobrém, tak bude muset po zlém. Ta váha je pro mě totiž důležitá i z hlediska motivace. Jak budu na 75 kilech, tak budu fakt spokojená a budu mít zase větší sílu pokračovat dál :).

Minule jsem psala, že ta kila co mám dole, jsou jako nic. Což je na jednu stranu pravda. Na druhou stranu, když se na sebe podívám, tak to prostě je jednoznačný pokrok a já se teď cítím mnohem líp a víc sexy. Ale vím, že to může být ještě mnohem lepší. Za chvíli je konec roku a já doufám, že budu odměněna hezkým odrazem v zrcadle. Sama jsem moc zvědavá, jak se projeví to pilates a jestli se mi podaří ještě nějaké to kilo dát dolů. 

Teď už ale konec výmluv a flákání a hurá na těch 75 kilo!!!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat