Inspirace

Inspirace

neděle 25. října 2015

Rychlost hubnutí

Už pomalu zapomínám, jak vypadalo moje tělo předtím, než jsem začala hubnout. Něco jiného je, vidět to na fotce a něco jiného, když je člověk fyzicky v tom těle. Je to asi 7 měsíců, co jsem konečně doopravdy začala hubnout a mám dole asi 10 kilo. Je to úspěch. Vážně jo!! Vím, že jsou tací, co za stejnou dobu dali dolů jednou tolik,... Já mezi ně nepatřím. Jsou chvíle, kdy mě to třeba i trápí a říkám si, že bych mohla být třeba už mnohem dál, kdybych dělala vše "správně",... Ať chci nebo nechci, tohle je MOJE cesta, ať už je jakákoliv. Já nejsem někdo jiný. Já jsem JÁ.

Je těžké se nesrovnávat s někým jiným. Na druhou stranu, už jsem dost stará na to, abych věděla, že JÁ jsem jen jedna a že to mám tak, jak to mám. Nebudu se srovnávat! Když šla váha dolů, všechno bylo úžasný a já maximálně spokojená. Každopádně už několik měsíců! jde váha dolů hodně pomalu. To mě nutí přemýšlet nad tím, co dělám špatně. Ano, našlo by se asi milion věcí, které bych mohla zlepšit a nebo úplně změnit,... Jenže, chci to? Dokázala bych to? Hubla jsem už hodněkrát, a proto vím, že mám své tempo a svůj vlastní způsob. Pokud ho nebudu respektovat, tak daleko nedojdu :(. Každý by měl respektovat svoje tělo a své potřeby. Nic se nedá uspěchat a vše má svůj důvod. 

Kdybych zhubla za půl roku, co bych se za tu dobu naučila? Jaká by byla šance, že bych si váhu udržela?? Nulová!!! Aspoň u mě to tak je. Chci se díky hubnutí naučit, jak se stravovat tak, abych zase nepřibrala. Chci se v tom čase naučit mít ráda pohyb a věnovat se mu. To je něco, co se nenaučím rychle a hned. Chce to čas. A přesto, že jsem na jaře doufala, že už budu touhle dobou o kousek dál, jsem spokojená. Dostala jsem se zhruba do půlky své cesty. Moje taková vize je, že bych se chtěla hubnutím dostat někde mezi 67 a 65 kilo a poté, bych chtěla začít tělo zpevňovat a tvarovat, což bude cesta sama o sobě. 

Ano, je to pomalé. Ale ani ty kila jsem nenabrala za půl roku :(. Už jsem několikrát zhubla a nikdy to netrvalo tak dlouho jako teď! Taky jsem ale nikdy tak neexperimentovala ve stravě a nezkoušela x způsobů, co by mi mohly sedět. Nechodila jsem pravidelně na žádnou pohybovou aktivitu. Jeden čas jsem doma cvičila a vydrželo mi to, ale byl to boj. Teď si to opravdu užívám :). Dokonce jsem se včera rozhodla, že si zacvičím pilates sama doma, když jsem nebyla cvičit ve čtvrtek a v pondělí taky nebudu. Už vím aspoň základní cviky, tak něco málo jsem zvládla a bylo to super :). Prostě a jednoduše, já tu delší cestu potřebuju! Jestli se díky ní naučím žít tak, abych si váhu už napořád udržela, tak to za to stojí i kdyby to trvalo jakkoliv dlouho! 

Důležité je, aby se to posouvalo. I proto se těším na fotky na konci roku, kde bude snad vidět rozdíl, jaký se mi podaří udělat od konce léta. Snažím se být pozitivní, protože i to pomáhá. S každým gramem dolů, jsem blíže svému cíli :). Chci si tu cestu užít a hledat na ní to pozitivní. Včera jsem se viděla po delší době s kamarádem a říkal, že je vidět, že mám menší břicho a stehna, tak mě to potěšilo :). Taky jsem se rozhodla, že se budu víc hýčkat a o to tělo se lépe starat. S tím samozřejmě souvisí i ta strava. V novém režimu se mi zatím líbí a dokonce si některá jídla fotím, tak udělám pak článek sólo s fotkama jídel, co tak zhruba jím. 

Cítím se teď dobře a užívám si, že mám dole už pár kilo. I když to teď trochu stávkuje, věřím, že se to posune, jen musím vydržet a dál pokračovat! Daří se mi dokonce v mé cestě vidět zase o kousek dál, což je tak fajn a motivující,.. Zatím ale nebudu předbíhat a budu se držet svých 75 kilo :), které tam doufám brzo spadnou.

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat