Inspirace

Inspirace

úterý 13. října 2015

Cesta za váhou :)

Snažím se teď dostat na 75 kilo a je to úplně cílená cesta, která směřuje k jednomu konkrétnímu cíli. Nevím jestli je to takhle dobře nebo ne, ale musím na tom zamakat! Jiná cesta asi není. Aspoň já ju teď nevidím,.. Ale jak už asi všichni víte, jsem dost impulzivní a řídím se vždy aktuálním stavem a pocity. Teď to prostě cítím takhle. Znamená to tedy, že se prostě snažím aktivně dostat na 75 kilo a co bude dál, to budu řešit až potom.

Včera jsem ale poprvé nebyla na pilates. Ne, že bych byla líná a nechtělo se mi, ale nebylo mi dobře. Měla jsem špatný tlak, motala se mi hlava a byla jsem hodně unavená :(. No což, velkou hlavu si z toho dělat nebudu. Každopádně ve čtvrtek se normálně chystám jít. Je pravda, že tlak mě trápí i dnes, ale není to tak hrozné jako včera,.. Na druhou stranu jedno volno mě asi nepoloží. Mě to totiž doopravdy baví :))).

Jenže musím něco udělat i s tou váhou. Už dlouho se motám na jednom místě a je to škoda, protože pak ztrácím motivaci. Minulý týden mi domů přišel katalog na oblečení a v něm bylo tolik krásných šatů, které bych si ráda objednala, ale vím, že v mé velikosti to nebude ono. To mi zase dodalo energii pokračovat v hubnutí. Je to sice negativní motivace, ale ta na mě taky zabírá. Vidím, jaký to má pro mě posun v oblečení, když jsem už něco zhubla a vím, co to bude až zhubnu další kila.

Jsem svým způsobem parádnice, i když to je asi každá žena :). Ráda se hezky oblíkám a chci být sexy :). Pokud dám dolů ještě 10 kilo, tak to bude zase úplně jiná liga. Je to ale ještě hrozně daleko,... Nicméně, už teď se těším na srovnávací fotky, které pořídím ke konci roku. Věřím, že ještě pár kilo dolů sundám a že se projeví i to pilates,..

Teď zase vzhůru do boje za 75 na váze :))). Bude to bomba!!!! To tam nebylo už hooooodně dlouho. Já to zvládnu!!!! Zítra se musím zvážit :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat