Inspirace

Inspirace

pátek 16. října 2015

Euforie ze cvičení

Jak už jsem psala, tak v pondělí jsem nebyla cvičit. Nebylo mi dobře a dost se mi motala hlava. Bohužel, jsem to ve středu dostala a mám první dva dny fakt úplně na prd :(. Nevěděla jsem tedy, jestli ve čtvrtek půjdu cvičit nebo ne. Naštěstí se to během odpoledne uklidnilo a tak jsem včera šla cvičit.

Musím říct, že už jsem dlouhou dobu neměla tak fantastický pocit ze cvičení! Bylo sice znát, že jsem v pondělí vynechala, ale moje tělo doslova jásalo, že zase cvičí. Opravdu nevím, jak jinak to nazvat, než euforií ze cvičení. Byl to fantastický pocit a mě došlo, že tělo už si na ten pohyb zvyká a je rádo, když cvičí. Dělá mi to opravdu hodně dobře na záda a celkové držení těla se zlepšuje. Hlavně u toho vždy vypnu a jsem pak i víc v pohodě.

Samozřejmě nesmím také zapomínat na svůj cíl, dosta se na 75 kilo. Dnes jsme se vážila a díky menstruaci mám váhu o kousek vyšší, konkrétně 77,3 kg. Nicméně, už jsem se naštvala, protože se to moc dlouho táhne. Dala jsem si proto závazek, že se na těch 75 kilo dostanu do konce října! Je to docela masakr, ale já musím být na sebe v tomhle ohledu trochu tvrdá. Zase je to kilo za týden, což není žádná fantazmagorie.

Prostě to tam dám ať se děje cokoliv! Nejsem přece žádné ořezávátko!!! Zase mě to o kousek posune a dostanu se z dosahu té prokleté 8 na začátku. Ta mě tam furt atakuje :(. No, nejsem zrovna skromná, ale takhle to už dál taky nejde, to bych nezhubla nikdy. Teď mám tedy cíl dostat tu váhu na 75 kilo a pak se uvidí. Udělám si nějaký plán do konce roku.

Snad se to teď konečně trochu posune. Po víkendu se ozvu, jak mi to jde. Po delší době se zase dávám dohromady ohledně jídla, což mi trochu dělalo problémy. Tak doufám, že to bude mít nějaké výsledky a věřím, že když zaberu, tak se dostanu tam kam chci. 

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat