Inspirace

Inspirace

pátek 2. října 2015

Co je to 10 kilo?

Jsem šťastná, že jsem dokázala dát dolů deset kilo a fakt si to užívám. Včera jsem ale viděla, jak je to malá část toho tuku, co na sobě stále nosím. V normálním oblečení, co nosím do práce ( pracuju v bance), se cítím dobře a vidím ten pokrok, ale včera na cvičení jsem byla nemile překvapená.

Měla jsem na sobě legíny, které postavě úplně nelichotí a k nim bilý nátělník. A celou dobu cvičení jsem se viděla v zrcadle. Byla jsem překvapená, jak jsem stále obalená tukem a jak nepěkně to vypadá! Myslela jsem si, že už se to zlepšuje a že to je posun, ale odraz v zrcadle byl nemilosrdný :(.

Dost mě to dostalo a byla jsem opravdu hodně překvapená. Takovou pecku jsem opravdu nečekala :(. Bylo to jako blesk z čistého nebe. Ono když se to tělo hezky obleče, tak se ledacos schová, ale je to tam! V poslední době jsme se nechala trochu ukolíbat dosavadním úspěchem, ale tuhle ránu mezi oči jsem potřebovala.

Nesmím ve svém úsilí polevit a musím mít stále na paměti svůj cíl. Čeká mě ještě zatraceně dlouhá cesta! Asi delší, než jsem si původně myslela. Musím přestat kecat a mít výsledky! Je fajn o tom psát, ale taky se to musí projevit na váze!

Každopádně, jsem ráda, že stále cvičím pilates a jsem zvědavá na fotky, které chci nafotit na konci roku. Doufám, že tam ten posun bude zase znát. Ale musím zapojit i tu stravu a posouvat váhu směrem dolů. Jen to pilates samo o sobě nic nezlepší. Nebo aspoň ne nějak extra moc. Prostě musím makat a ne se flákat!!!!

Dlouhá je cesta má!

Hubnutí zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat