Inspirace

Inspirace

čtvrtek 1. října 2015

75 kilo je stále v mlze

Je za mnou opět další měsíc a já stále marně vyhlížím těch zatracených 75 kilo. Dala jsem si teď na čas a nechávala tomu volný průběh, ale myslím, že je na čase do toho opět trochu šlápnout. Jinak se na téhle váze zastavím a to nechci.

Pokusím se teď dostat cíleně na těch 75 kilo. Nebudu to hrotit za každou cenu, ale budu na to cílit a důsledně se na to zaměřím. Teď jsem měla hrozný blázinec v práci a i v sokromí jsem věnovala pozornost jiným věcem a hubnutí jsem nechávala být. Zaměřím se proto na dosažení těch 75 kilo, ať se zase někam pohnu.

Vím, že když chci a snažím se, tak to jde dolů. Taky si uvědomuju, že už to nepůjde tak snadno, ale stále mám rezervy. Navíc pokračuju stále v pilates a užívám si to :). Za to jsem ráda. Ale to to samo neutáhne. Musím to opět trochu pošťouchnout. Dám si teď týden na rozjetí. Pokusím se, aby ta váha nabrala rychlejší klesající tendenci a budu to směřovat k těm 75 kilům.

Chce to jen tu pozornost, která se teď ubírala jiným směrem. Nicméně, vím, že to půjde. Nebude to snadné a už dlouho se k tomuhle číslu hrabu, ale já se tam dohrabu!!!! Nechci se nechat ukolíbat dosavadním "úspěchem"!!!

Dám vědět, jak to vypadá a kam se mi daří to směřovat. Přiznám se, že nevím jak dlouho to bude trvat. Ztratila jsem teď přehled nad tím, jak se to posouvá. Zapojím do hubnutí opět aktivní vážení, ať mám přehled.

Nechtěla jsem si nastavovat teď menší cíle, ale to bych nebyla já, aby se to zase nezměnilo. Takže další zastávka je 75 kilo! :)

Už jedůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů :))))

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat