Inspirace

Inspirace

úterý 22. září 2015

10 kilo dole :)

Hubla jsem už tolikrát, že to snad ani nespočítám. Tenhle titulek už jsem taky použila několikrát. A je to tu zase! Po několika pokusech zhubnout, které byly neúspěšné, jsem se rozhodla, že už nechci. Nechci opakovat neustále ten model, kdy hubnu a něčím se trápím a pak zase přibírám. Snažila jsem se v tom všem zmatku najít sama sebe. Změnil se mi život, předělala jsem si životní hodnoty a pomalu se dostávám do stádia spokojenosti. Můj život nachází určitý řád a pociťuju větší vnitřní klid.

Přesto jsem věděla, že tělo, které mám není moje. Necítila jsem se v něm dobře a nechtěla jsem, aby takové bylo. Mé zkušenosti mluvili však proti mě. Stejně jsem se do toho pustila! Nevím, čím to je, ale nějak se cítím dobře a mám dostatek energie. Je pravda, že občas toho mám plné zuby, ale převažují ty lepší pocity.

Rozhodla jsme se začít s Dukanovou dietou a tím jsem si hubnutí nastartovala. První kila šly dolů docela rychle a já byla o to víc motivovaná. Dieta mi vyhovovala, ale věděla jsem, že by to chtělo zapojit víc pohybu. Nicméně, všechny pokusy selhaly. Rozhodla jsem se, že to prostě nechám volně plynout. Za čas to už ale nešlo dolů tak, jak jsem chtěla. To mě nutilo začít opět myslet na pohyb. Bylo mi jasné, že dřív nebo později ho budu muset aktivně zapojit.

Pak přišlo období stagnace. Nebylo to pro mě vůbec snadné. Obzvlášť po psychické stránce to bylo náročné. Myslím, že to bylo tím, že jsme teď celkově ve větší pohodě, než u dřívějších pokusů, a tak se mi podařilo to nějakým způsobem překlenout. Když nad tím teď uvažuju, tak je možná dobře, že tam ta stagnace byla! Přeci jen, dala jsem dolů docela dost kilo a to tělo potřebuje určitý čas, aby se s tímhle stavem vyrovnalo. Já si řeknu, že chci zhubnout x kilo a tělo poper se s tím jak chceš. Takhle to ale nefunguje. Pro to tělo to rozhodně není nic snadného a potřebuje svůj čas, aby ty změny mohlo zpracovat a pokračovat dál. Beru to tak, že tohle byl jeho čas na srovnání se s úbytkem kil.

Nevím proč, ale tak nějak citím, že je znovu připravené pokračovat na mojí cestě. Mělo dostatek času, aby se s tím srovnalo a teď už doufám, budu moct pokračovat. Cítím další vlnu energie a může za to i to cvičení. Je to všechno teď takové uvolněnější a pozitivnější.

Moje dnešní váha je 75,9 kg. Na začátku jsem měla 86 kilo. Je to kus cesty a já jsem za ní vděčná. Chci však pokračovat a dojít ještě o kousek dál. Moje cesta se v čase mění. Každá ta etapa má svoje plusy a mínusy a je to dobře. Teď se chci dostat na těch 70 kilo, ale bez stresu a tlaku. Užívám si každý gram, co se mi podaří dát dolů a udržet v běhu to pilates.

10 kilo!! Páni, to je už slušný výkon!!!

Hubnutí zdar
Vaše o 10 kilo lehčí Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat