Inspirace

Inspirace

pondělí 7. září 2015

Dřina, dřina, dřina,...

Opět se mi kvapem ukrajuje z dalšího měsíce. Je neskutečné, jak rychle to utíká! Za týden je půlka měsíce a já se stále motám na 77 kilech. Věděla jsem, že dostat se na 75 kg bude záhul, ale zatím to vypadá, že to bude ještě horší. Nelíbí se mi, že se mi nedaří ty mety plnit. A nemyslím si, že bych měla nějaké přehnané cíle. Stále mám před sebou ještě většinu měsíce a i čas s tím pohnout, ale je to dřina.

Dnes mám na sobě nové kalhoty a cítím se skvěle :). Opravdu se v nich cítím hezky a sexy a je vidět ten pokrok. Hodně to pomáhá, abych si udržela motivaci. 75 kilo je už ale opravdu docela mazec. Teď jsem se upnula víc na 76 kilo, jelikož je to blíž a dosáhnu toho snad brzo. Ono to stále skáče půl kila sem a tam, ale k té 76 né a né se dostat.

Rozhodla jsem se, že už se nebudu na ty mety tak upínat! Samozřejmě, že si budu i dál dávat různé menší cíle, ale rozhodující pro mě teď bude, aby měla váha klesající tendenci. Nechci se trápit tím, že se mi nedaří hubnout dle představ. Pokud půjde váha dolů a bude vždy za týden o něco nižší, než ten předchozí týden, tak budu spokojená. I kdyby to mělo být byť jen o 200 gramů. Jak už jsem psala, není mým cílem hubnout do plavek nebo k nějakému konkrétnímu datu, ale prostě zhubnout.

Na těch 75 kilo se chci dostat, ale nechám tomu volný průběh. Dál pokračuju v režimu, tak jak ho mám nastavený a za týden mi navíc začíná už konečně Pilates, tak se to snad bude hýbat směrem dolů. Hubnutí je prostě běh na dlouhou trať a až tak mi to zase nevadí. Aspoň nemusím dokupovat pořád nové oblečení :). Ve skříni mi sice ještě pár kousků visí, do kterých mám ještě co hubnout, ale s kalhotama je to horší, ty nemám. Takže žádný stres!

Budu to brát tak, jak to bude přicházet. Nechám se překvapit, co tam na konci září bude. Veřím, že s tím to pilates určitě taky trochu pohne, hlavně ve tvarování postavy. Důležité je, držet se režimu a nehřešit a stále si jít za svým cílem. Nesmím se nechat ukonejšit aktuálním úbytkem a polevit! To byl vždy kámen úrazu. Motivaci pokračovat stále mám!

Je to dřina, ale věřím, že to zvládnu!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat