Inspirace

Inspirace

pátek 11. září 2015

Přestávka :)

Před pár dny jsem se rozhodla, že si dám pauzu od plnění svých met. Ne, že už bych nechtěla dál hubnout, ale měla jsem v poslední době pocit, že mě to spíš frustruje než pomáhá. Tím myslím to nastavení met. Přes léto se mi nedařilo jich dosahovat a ani teď to není lepší. Tak jsem se rozhodla, že se spokojím s tím, když to bude prostě ubývat.

Nevím úplně, zda to je správné rozhodnutí, ale teď to tak citím. Každopádně, jsem si teď na 3 dny dala pauzu. Prostě jsem jedla, tak jak jsem měla chuť. Měla jsem hranolky s tatarkou, bramborové knedlíky s uzeným masem a kyselým zelím a sladké snídaně :). Dnes už jedu zase podle klasiky. I když dnešní snídaně byla ještě sladká.

Rozhodně doufám, že se na konci měsíce dostanu níž než je 77 kilo. S pravidelným pohybem to půjde snad o něco líp. Je to ale stále hodně těžký boj! Měla jsem teď pocit, že jsem už nějaká vyčerpaná. O víkendu budu dělat revizi ve skříni, tak uvidím, jak to vypadá s oblečením v globálu. Mám tam věci, co jsem nosila ještě před dietou, tak doufám, že mě to zase povzbudí. 

Pár dní jsem se teď nevážila, tak zítra si na váhu vlezu, ať vím, jak moc musím v druhé polovině máknout, aby šla váha o něco dolů. Režim mám víceméně teď nastavený, takže s tím žádné potíže nejsou. V pondělí začíná Pilates, na který se už moc těším :).

Jen jsem zvědavá na tu váhu :))). Teším se na těch 75 kilo. Chvíli sice ještě potrvá, než to tam spadne, ale zase tak daleko to není!!! To pro mě bude opravdu veliký úspěch a těším se na něj!

Hubnutí zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat