Inspirace

Inspirace

úterý 1. září 2015

Konec třetí mety

Dnes 1.9. mi oficiálně skončila třetí meta. Bohužel, jen oficiálně. Moje dnešní váha je 76,9 kilo, což znamená, že ani na druhý pokus se mi nepodařilo dostat na 76 kg. Dalo se to tak trochu čekat, jelikož to šlo opravdu pomalu. Takže si nesu ten deficit do dalšího měsíce.

Přesto všechno, musím říct, že jsem v posledních dnech opravdu zabojovala. Vyhýbala jsem se alkoholu - i když v sobotu jsem byla s přáteli pařit a něco vypila,  nebylo to tak hrozný. Dokonce jsem docela slušným způsobem omezila i konzumaci brambůrek z čehož mám taky radost. Takže za tohle se chci celkem i pochválit. Myslím, že pokud to udržím je reálná šance, že čtvrtou metu  zvládnu! 

Mám ji nastavenou na 75 kilo a není to úplně snadný cíl. Je pravda, že mě teď dost motivovaly ty fotky, co jsem si porovnala se začátkem roku. Ten posun tam vidět je a mě to utvrzuje v tom, co dělám. Bude to opět boj o každý gram, ale i ten se počítá! Měsíc uteče jako voda. Nechám se překvapit, co mi jeho konec přinese :).

Teď jsem ve fázi, kdy jsem v pohodě a nemám žádné problémy s chutěmi nebo tak. To se ale může změnit ze dne na den. Proto jsem, co se týče další mety trochu skeptická. Budu ráda za každý posun směrem dolů, to říkám upřímně! Takže hurá do toho a půl je hotovo :)))). 

Pátá meta je pro zatím v nedohlednu. I když už bych nad ní měla začít přemýšlet. Představa 75 kilo je pro mě ale tak vzdálená, že si to ani neumím představit, natož pak myslet ještě na nižší číslo! Samozřejmě, jak se bude září posouvat, tak budu přemýšlet nad další metou, ale teď opravdu nevím. 

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat