Inspirace

Inspirace

středa 2. září 2015

Čtvrtá meta v novém režimu

Srpen jsem se rozhodla pojmout experimentálně a vyzkoušet, jaký systém v hubnutí mi bude sedět a jak budu pokračovat dál. Už jsem nechtěla držet Dukanovu dietu jako takovou. Rozhodla jsem se, že si ale její podstatnou část ponechám, jelikož mi to prostě vyhovovalo a mělo výsledky. Na druhou stranu už jsem v ní nechtěla pokračovat v mezích, v jakých je dieta sama o sobě nastavená. Udělala jsem si prostě svoji vlastní "dietu". Září a s ním i moje Čtvrtá meta budou již v novém režimu a pokud se to za ten měsíc osvědčí, tak v tom budu pokračovat tak dlouho, dokud to vydrží.

Vyhovuje mi kombinace jídel, kde je převažující bílkovina a k tomu zelenina. Takže maso, masné výrobky, ryby, mléčné výrobky a zelenina. Bez pečiva a dalších příloh, které mi nijak nechybí. Je pravda, že občas mám v nějaké polívce třeba brambory, ale to opravdu neřeším. Snažím se vyhýbat i zjevným tukům, ale třeba včera jsem si dala točenou zmrzlinu :). Každopádně, většina potravin v sobě i přes vysoký obsah bílkovin obsahuje sacharidy a tuky, takže nemám strach, že by mi po téhle stránce něco chybělo.

Neřeším už dny bílkovin a bílkovin se zeleninou, ale jím každý den kombinaci. Taky jsem se rozhodla pomalu zapojit ovoce. Nevrhnu se samozřejmě rovnou na to nejkaloričtější, ale začnu s jabkama. Hlavně taky proto, že nám rostou na zahradě a budu mít během podzimu dostatečný přísun, tak proč toho nevyužít. Nemluvě o vitamínech, které ovoce má, to bude určitě příjemné zpestření.

Chci zabrat hlavně teď na začátku měsíce, ať to nemusím opět všechno honit ke konci, jak mám pokaždé ve zvyku! Dnes ráno jsem měla váhu 76,6kg, takže se to posouvá. Do konce čtvrté mety to je ještě daleko. 75 kilo je krásné číslo, aspoň pro mě rozhodně, ale bude to dřina. Když se mi podaří zabrat teď ze začátku, tak ke konci měsíce bych mohla už jen stabilizovat váhu. Je to optimistická představa, ale já se teď opravdu docela slušně hlídám. Až se mi podaří dostat po 76 kilo, tak začnu uvažovat nad další metou, ale jak už jsme psala, teď o ní nemám nejmenší představu.

Doufám, že se mi podařilo překonat krizové období, kdy se váha nechtěla hnout ze 78 kilo a budu nadále pokračovat v rozjeté jízdě. Je to teď hodně o disciplíně. Nevím, jestli je pro mě vůbec reálné, dát dolů 2 kila za ten měsíc. Na jednu stranu to není moc, ale na druhou stranu to je dost. Už nejsem ve fázi, kdy to jde skoro samo. Začínám si víc a víc uvědomovat, jak velká práce mě ještě čeká. To nejhorší ale bude samotné udržení váhy. Pokud budu hubnout rok, tak ale věřím, že se za tu dobu naučím, jak se mám stravovat, abych opět nepřibrala.

Čtvrtá meta je pro mě opravdovou výzvou! Na jejím konci na mě čeká krásná váha, kterou jsem neměla už několik let. Už teď se citím o dost líp a to jsem snad pořád ještě na začátku :).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat