Inspirace

Inspirace

úterý 22. září 2015

Mazaná Janička :)

Tak se musím pochválit :). Jsem opravdu vynalézavá. Včera jsem měla možnost si to potvrdit.

O co vlastně jde? O cvičení. Věděla jsem, že pohyb jako takový není zrovna moje hobby, ale přitom mě to cvičení jako takové baví. Mám ale veliký problém, se k němu dokopat a vždy si najdu tisíc důvodů, proč necvičit. Když jsem se hlásila na Pilates, bylo mi jasné, že musím tyhle možnosti eliminovat, a to maximálním možným způsobem.

A už to nese svoje ovoce! Včera jsem měla v práci hodně náročný den a byla jsem opravdu dost unavená. Upřímně, kdybych se měla po cestě zastavit domů, tak cvičit nejdu. Prostě mě ta únava přemůže a já se raděj natáhnu! Díky tomu, že jsem měla věci na cvičení sebou v práci, tak jsme neměla důvod jít domů. Byla jsem unavená, ale věděla jsem, že mě to cvičení pozitivně nabyje. A tak jsem vyrazila směrem k tělocvicně.

Když jsem šla domů, byla jsem nesmírně spokojená, jelikož jsem si skvěle zacvičila, udělala jsem něco pro svoje zdraví, ale hlavně jsem si ověřila, že to funguje. Podařilo se mi eliminovat možnosti úniku před cvičením :))). Ten pocit byl skvělý a já díky tomu věřím, že to takhle může fungovat dlouhodobě!

V jistém směru prostě musím šálit sama sebe a nedat si prostor k úniku! Zatím se to daří :). I když se snažím být silná a cvičit chci, vím, jak málo mi stačí k tomu, abych na pilates nešla! Je to smutné, ale v tomhle jsem hrozná! Zatím si můžu blahopřát, protože jsem dokázala, že to jde. Je pravda, že mám za sebou 3 lekce, ale tady jde spíše o princip. Ve čtvrtek mě čeká další hodina a já už se moc těším. Včera nám dala hrozně do těla. Zatím nejtěžší cvičení. Všechno mě dneska bolí, ale mám z toho radost :).

Moje snaha byla odměněná dnešní váhou. Popravdě, nevím, jestli si ze mě nedělala váha srandu, ale dnes jsem měla 75,9 kg! Čuměla jsem na to číslo jako tele na nový vrata! Snad se to konečně posune směrem dopředu! Už by to chtělo zase nějaké výsledky. To období stagnace už bylo docela dlouhé.

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat