Inspirace

Inspirace

úterý 15. září 2015

Druhá vlna

Celé moje hubnutí je ve znamení vln. Vždy se na nějaké určitou dobu vezu a pak přeskočím na jinou a tak pořád dokola. Když se na to hubnutí teď koukám, mám pocit, že mi právě jedna velká vlna skončila a nastoupila druhá. Měla jsem stanovené mety a podle těch jsem jela. Z dlouhodobějšího hlediska to ale vidím trochu jinak.

Do teď jsem hubla tak, že jsem se opírala pouze o stravu. Bylo to fajn a podařilo se mi dát dolů 9 kilo, což považuju za slušný úspěch. Každopádně, cítím, že už je na čase to trochu pozměnit. Navíc se mi váha zase nechce hnout dolů, takže změna je třeba. Tou změnou myslím pohyb. Je pravda, že to je něco, s čím mám dlouhodobě problémy. Ať jsem dělala cokoliv, skončilo to fiaskem. Jenže teď cítím, že už je to opravdu třeba.

Co se jídelníčku týče, tak mi vyhovuje, že jím hodně zeleniny a bílkovin. Samozřejmě, že jím i tuky a sacharidy, ale snažím se, aby byly v menšině. Takhle mi to sedí a z dlouhodobého srovnání to je pro mě schůdná cesta. Ale ten pohyb tam už je třeba. Cítím to!

Tak jsem včera začala s Pilates. Jsem přihlášená na dvě hodiny týdně, v pondělí a ve čtvrtek. Myslím, že to by pro začátek mohlo stačit. Pokud se mi u toho podaří vydržet, bude to velký úspěch. A to je taky hlavní pilíř druhé vlny. Ráda bych v ní zkombinovala zdravou stravu a pravidelný pohyb, kterým bude to pilates a občas ještě půjdu plavat. Tímto způsobem se chci dostat na 70 kilo. Je to o 7 kilo méně než mám teď, ale myslím, že to není nereálné.

Stále ještě se mi občas stane, že v jídle zhřeším, ale všeobecně držím směr a celkem to jde. Alkohol jsem opravdu omezila a příjde mi, že je to teď o něco lepší i z hlediska brambůrek. Dostat dolů těch 7 kilo nebude vůbec snadné, ale věřím, že to pilates mi pomůže. Do teď jsem se nehýbala a šlo to dolů, tak snad to s pohybem půjde líp :).

Přiznám se, že by se mi líbilo, kdybych tam těch 70 kilo měla někdy ke konci roku, ale celkem na to netlačím. Nečekám a nechci zázraky, z toho jsem už vyléčená. Nicméně, nereálné to taky není. Každopádně, pokud se mi do konce roku podaří udržet, že budu chodit 2x týdně cvičit a budu jíst zdravě, věřím, že to bude mít svoje výsledky!

Mám dole 9 kilo a cítím to na sobě, ale taky je vidět, že tomu to cvičení chybí. Ta postava není na pohled nic extra. Pilates je prý na tvarování dobré, tak doufám, že když to třeba nepomůže v hubnutí kil, tak že to aspoň přispěje k hezčí postavě z hlediska tvaru. Prostě a jednoduše, věřím, že je pro mě pilates dobrou volbou :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat