Inspirace

Inspirace

neděle 30. srpna 2015

Půl roku snahy

Na začátku roku jsem se víceméně neúspěšně pokoušela opět vrátit k hubnutí a ke cvičení. Jak víte, dopadlo to neslavně. Nebyla jsem tehdy schopná skloubit práci se cvičením. A ani se o to nijak důsledně nesnažila. Můj další pokus o cvičení byl opět pouhý výkřik do tmy! Už bych asi ani nespočítala, kolikrát jsem se pokoušela začít zase pravidelně cvičit, ale vždy bez úspěchu.

Už jsem asi pochopila, že tudy u mě cesta nevede. Po tolika pokusech a marném trápení, jsem se cvičení vzdala. Prostě už nemám v nejbližší době v plánu cvičit doma každý den. Stále si ale uvědomuju, jak je důležité něco pro sebe dělat a proto se tak trochu spoléhám a doufám, že zůstanu u toho pilates. Všechno ukáže až čas jako vždycky! 

Nicméně, když jsem procházela blog, uvědomila jsem si, že i přes všechny neúspěchy se mi podařilo posunout se vpřed. Našla jsem si systém, který mi zatím funguje a ve kterém se cítím dobře. Nevím samozřejmě, jak dlouho to takhle bude fungovat, ale doufám, že co nejdýl! Po dlouhé době ze sebe mám opravdu radost :).

Rozhodla jsem se tedy, udělat takové menší zhodnocení toho půl roku v číslech. Je pravda, že to nebude úplně objektivní, jelikož centimetry jsem si sice změřila na začátku roku, ale to jsem vážila necelých 82 kilo a pak jsem na jaře přibrala na 86 kg. V té době jsem se bohužel nezměřila, což je škoda. Mohla jsem mít srovnání přímo i diety jako takové. Nevadí, i tohle mi na porovnání stačí. Tady je porovnání v číslech:

Prsa: 106 cm - 101 cm 
Břicho: 85 cm - 80 cm
Boky: 106 cm - 100 cm
Zadek: 112 cm - 108 cm
Stehna: 67 cm - 61 cm
Paže: 32 cm - 31 cm
Váha: 81,3 kg - 77 kg

Zajímalo by mě, jaký ty čísla byly, když jsem měla váhu 86 kilo, ale to už se doufám, nikdy nedozvím. Dokonce to můžu porovnat i přes fotky, což je pro mě zajímavější srovnání. I když pravda je, že mám občas pocit, že to na těch fotkách není tak vidět. Já ty změny vždy nejvíc cítím na oblečení. Stejně je sem ale dám. Opět se jedná o fotky ze začátku roku a ne z doby, kdy jsem měla těch 86 kilo.



Mám pocit, že posun tam je. Aspoň malý určitě. Je pravda, že to, že necvičím je velké mínus, jelikož to formování té postavy by bylo úplně jinde. I tak vidím změnu v oblasti břicha a stehen. Zvláště u těch stehen je posun dost vidět a to jak ze předu tak i z boku. Dokonce se mi začíná dělat mezi stehny mezera :))). 

Nechci a nebudu se bičovat za to, že necvičím. Mrzí mě to, což je určitě patrné i z toho, že o tom pořád píšu, ale tohle je Moje cesta a je taková jaká je. Pokud nejsem schopná cvičit, tak si musím najít způsob, jak to zvládnout i bez toho. Nicméně, za 14 dní začne pilates, tak aspoň něco. Čeká mě teď náročné období, jelikož 75 kilo zadarmo nebude. Tyhle fotky mi však dokazují, že se to posouvá a že i menší posuny za to všechno stojí!!!

Jsem zvědavá, co uvidím za dalšího půl roku až si udělám takovéto srovnání :). Doufám, že minimálně aspoň takovýto posun!! Mám radost, opravdu. Vím, že spousta z vás se může mojí cestě smát, protože je to cesta pro packali. Nicméně, já vím, že je velká spousta lidí, co se s tím trápí jako já. Chci všem ukázat, že i pomalá a strastiplná cesta může mít své výsledky :).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat