Inspirace

Inspirace

sobota 29. srpna 2015

Speciál - Moje výzvy - zhodnocení po létě

Léto uteklo jako voda a já na tom s váhou nejsem tak, jak jsem si na jeho začátku přála. Nějaký posun tam ale je. Rozhodla jsem se tedy některé věci znovu nafotit a porovnat. Na těch fotkách si to přeci jen můžu aspoň trochu líp porovnat. Jinak mi chybí do konce třetí mety jedno kilo. Nevím, co se mi podaří reálně dát dolů do úterý, ale moc nic navíc to už nebude. Nicméně, každý posun mi dělá radost!

Popravdě, už jsem myšlenkama u čtvrté mety, což bude taky hodně velký boj. Dostat se na 75 kilo, to už bude opravdu výkon! No, nechám se překvapit ;). Tak jdeme na ty fotky :)

Tady snad nějaký posun je vidět. Aspoň já to cítím, když si ty kalhoty obleču.


Tak tady je změna vidět už celkem dost :)

 Tak na těch kraťasech je ten posun taky docela vidět, ale když jsem si je oblíkala, tak mi přišlo, že to je furt stejný. Ale evidentně to líp sedí.

Tohle je jediný kousek, kde změnu teda nevidím vůbec. Nevím, čím to je. Každopádně, letos už se je určitě neužiju.

Moje nové kalhoty. Schválně jsem to vyfotila takhle z blízka v oblasti břicha, protože je vidět, že tam to ještě chce zlepšení. Jinak si myslím, že mi celkem sedí a cítím se v nich dobře.

A takhle vypadají oblečené :). Je vidět, že mám ještě co dělat, ale na druhou stranu jsem spokojená.

Další focení mám v plánu až tak zhruba za dva nebo tři měsíce, podle toho, jak ta váha půjde dolů. Je vidět, že i když se mi to posouvá opravdu pomalu, stále se mi daří to o něco snižovat a zlepšovat. Už nemám tendence to chtít hned, i když by to bylo super. Nekoukám na konec, ale jen vždy na tu další metu :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat