Inspirace

Inspirace

čtvrtek 6. srpna 2015

Experimentální srpen

Tak opět uběhlo pár dní a váha jde dolů. Díky bohu. Jen je to o disciplíně. Je pravda, že jsem teď opět ve stádiu, kdy nerozlišuju bílkovinové a nebílkovinové dny, ale snažím se v tom najít nějaký všeobecný koncept. Musím opravdu zabrat, aby se ta váha dostala směrem dolů. Nic jiného mi ani nezbývá, jinak nezhubnu. Po X pokusech už se aspoň trochu znám. U mě je disciplína nejhorší kámen úrazu :(

Důležité je pro mě i vážení, jelikož můžu ihned reagovat na případné změny. Věřím, že se reálně zvládnu dostat na těch 76 kg do konce srpna, ale úplně jednoduché to není. Stále ujíždím na brambůrkách a víně :(. A asi ani jedno nedokážu dlouhodobě výrazně omezit. Ale stále to jde regulovat. Co se týče brambůrek, tak jsem zjistila, že mám takový výkyvy. Vždy je jím hodně v nějakém týdnu, pak si na ně týden nevzpomenu, pak si dám v týdnu max. jeden balíček a takhle stále dokola. Teď jsem ve fázi jednoho balíčku za týden,..

Dost jsem teď ujížděla na melounu, ale to k létu prostě patří a výčitky kvůli tomu nemám. Musím říct, že se teď hlavně zaměřuju na to, co kupuju. Když si dobře nakoupím, tak i dobře jím. Takže se snažím kupovat opravdu zdravé a kvalitní věci a taky různorodé. Když si nekoupím nezdravé jídlo, tak ho ani nemůžu sníst :). Občas si sice něco malého dopřeju, ale ráda bych teď ten srpen nějak vydržela, protože i mě samotnou zajímá, co jsem za ten měsíc schopná se svou váhou udělat.

Ono dostat se na váhu 76 kilo není zase nic tak světoborného, ale pro mě to je zásadní zlom. Překonám váhovou krizi, která teď u mě je, ale je to z důvodu hřešení. Každopádně, chci se postupem času ustálit na nějakém způsobu stravování, který mi bude vyhovovat a díky kterému se dostanu na vysněnou váhu a vyhnu se jojo efektu. To, že se vyhýbám sacharidům a tukům aspoň v té základní podobě mi vyhovuje, takže tímhle směrem se chci do budoucna ubírat. Jen si v tom musím udělat lepší koncept a řád.

Což jsem si teď stanovila jako cíl na měsíc srpen, kromě těch kil, co dostanu dolů :). Dukan jako takový je fajn, ale já spíš než dietu jako takovou chci dodržovat určité principy a nad jídlem už nepřemýšlet. Kupuju teď hlavně zeleninu, mléčné výrobky, tvarohy a maso. Občas sice dostanu chuť na něco mimo tuhle sestavu, ale tak si to prostě dám. Jednou za čas to neřeším. Ale i v téhle sestavě je třeba mít nějakou míru a to správné složení. I když si vybírám třeba uzeniny s vysokým obsahem masa, nikdy nebudou tak kvalitní a výživné jako maso. To je další věc, na které musím zapracovat.

Srpen tedy bude takový experimentální. I když jsem naposledy psala, že chci dodržovat bílkovinové dny, v praxi se mi to nedaří a tak s tím nebudu bojovat. Prostě si to přizpůsobím. Samozřejmě to musí ale přinášet výsledky. Jestli se mi tímhle způsobem podaří dostat na 76 kilo, tak v něm budu pokračovat. Podle toho jak se mi bude hýbat váha, tak budu ty potraviny měnit, případně prohazovat a tak. Jen si pak nesmím dát večer 3 dvojky vína :(((.

Jé, jak já už se těším až tam zase skočí to krásné číslo. Budu se teď vážit opravdu poctivě ob den, ať vím, jak to jde. Aby se mi nestalo, že začnu třeba přibírat!! Další cíl ale v tuto chvíli nemám. Vzhledem k tomu, že jsme nesplnila třetí metu včas, tak jsem ani neměla chuť plánovat další cíl. Logicky se ovšm nabízí 75 kilo. To bude určitě další takový zásadní bod. Ale v tuhle chvíli to neřeším. Třeba se mi podaří k němu dostat během toho měsíce, ale není to mým cílem. V tomhle už jsem dostatečně poučená a budu raději hubnout pomalu ale jistě!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat