Inspirace

Inspirace

úterý 18. srpna 2015

Pilates - druhý pokus

Už je to nějaký ten pátek, co jsem zkoušela doma cvičit Pilates. Dopadlo to neslavně, jako všechny moje předchozí pokusy o cvičení. Celkově prostě nemám ke sportu vztah a nic moc mě nebaví a u ničeho nevydržím :(. Nicméně, zdravotní záležitosti a vůbec moje kondice, mě neustále nutí něco vymýšlet a zkoušet. Vím, že to nemůže být nic extra náročného a ani nemůžu cvičit doma,.. To bohužel nefunguje :(.

Musím chodit cvičit někam kolektivně a ideálně rovnou z práce, abych se nestihla uvelebit doma na gauči :). Tak jsem se rozhlédla po nabídce v našem městě a našla cvičení, které mi vyhovuje časově ( věci na cvičení si vezmu do práce a z vlaku půjdu rovnou cvičit - vyhnu se tak zastávky doma) a hlavně se mi líbí i to cvičení. Je to Pilates. Myslím, že je to něco, co je pro mě v tuto chvíli jako stvořené!

Teď přes léto se cvičí pouze v pondělí, takže hned příští týden si to půjdu vyzkoušet a od září bych chtěla chodit 2x týdně. Vychází to i hezky v pondělí a ve čtvrtek. Je pravda, že nejsem naučená věnovat se nějaké aktivitě pravidelně, ale myslím, že jednou týdně to nemá moc smysl. Vzhledem k tomu, že ale nemám žádné závazky a ani aktivity, tak nemusím řešit, jestli na to bude čas. V pondělí to půjdu zkusit a počítám, že pak začnu chodit pravidelně.

Bylo by super, konečně začít dělat něco pravidelně, ale zatím jsem ještě nenašla nic, u čeho bych vydržela dlouhodobě :(. Jen doufám, že to nebude jeden z mých dalších marných pokusů. Lanařila jsem i sestru, ať chodí se mnou, ale moc se jí nechce. Ale pokud tam budu chodit rovnou z práce, tak se vyhnu největšímu riziku. Navíc tento typ cvičení mi vyhovuje a hlavně mi to pomůže na ty moje vachrlatý záda! Tak už se těším na pondělí :).

Navíc se mi teď pomalu, ale jistě, sune váha směrem dolů. Taky už to o něco malinko zase pociťuju na oblečení. Dnes mám na sobě po dlouhé době kalhoty a musela jsem si pásek posunout o dírku dál :). Už tam tu 75 vyhlížím :). Taky se chystám na konci léta nafotit další speciál s oblečením. Nejspíš tam až tak velký posun nebude, ale i tak je to lepší. Asi si budu muset na podzim koupit nové kalhoty :))). Je to hlavně velká psychická podpora, protože mě to mnohem víc motivuje. Fakt jsme teď zabrala! Doufám, že to konečně klapne i s tím cvičením, bylo by to hned o 100% lepší!

Všechno to záleží jen na mě. Každopádně, to stále nevzdávám a hledám ty cestičky kde se dá. Na Pilates už se moc těším. V hubnutí to bude určitě velký posun. Je totiž opravdu hodně dobrý na zpevnění a posílení svalů. Uvidíme, jak to bude po pondělním cvičení :). Teď dál pracuju na hubnutí pomocí jídelníčku. Ráda bych se po víkendu dostala pod 77kg. Pak už by mi chybělo jen kilo, na které bych měla zhruba týden. Nebude to úplně snadné, ale ani to není nemožné. Je to o vůli a disciplíně! Ono není ani tak těžké se na tu váhu dostat, to já většinou zvládnu, ale v tu chvíli pak polevím a nejsem schopná to nějak zastabilizovat. Proto mám pak jako další cíl jen jedno kilo. Vím, že pro mě bude docela obtížné se na těch 76 kilech udržet, abych pak dlouhodobě zase nepřibírala. 

Jde to sice opravdu hodně pomalu, ale jde to a to je pro mě hlavní! I po tak dlouhé době se mám stále co učit. Stále se někam posouvám a hledám nové a nové možnosti. Je pravda, že jsem teď ale dost v pohodě po psychické stránce a to mi taky dost pomáhá! Snažím se najít nějakou takovou tu životní rovnováhu a to Pilates by to mohlo ještě podpořit! V pátek a pak v pondělí se zvážím a uvidím, jak to bude vypadat. Podle toho pak přizpůsobím ten poslední týden, co mi do konce třetí mety ještě bude chybět.

Hubnutí zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat