Inspirace

Inspirace

pondělí 17. srpna 2015

Blížící se konec léta

Uteklo to jak voda. Opět. Jako každý rok, se léto přehouplo a za chvíli je tu podzim. Z hlediska ročního období mě to netrápí, podzim mám celkem ráda a léta jsem si užila dost. S koncem léta tu však mám jeden důležitý termín. Ráda bych se dostala na třetí metu, kterou jsem v létě zazdila. 1.9. je tu coby dup a já se chci dostat na těch 76 kilo stůj co stůj. No, né úplně doslova stůj co stůj, ale prostě chci.

Po tom, co se moje váha na nějakou dobu zastavila, musela jsem přehodnotit situaci. Výrazně jsem omezila alkohol a snažím se míň hřešit. O víkendu jsem se zvážila a byla jsem na 77,2kg, což je docela dobré. Pokud se to opravdu opět rozhýbalo, tak je reálné, že se tam dostanu. Nechci to zakřiknout, ale opravdu na tom teď aktivně pracuji.

Dost podstatně jsem omezila alkohol. Domů už si vůbec nic nekupuji a když někam jdu, tak si dám maximálně dvě dvojky bílého vína. Věřím, že tohle mi pomůže dost podstatně v hubnutí, jelikož jsem vína vypila opravdu hodně. Taky si opravdu docela důsledně hlídám jídlo. Nepřejídám se a kromě brambůrek a občasné zmrzliny, nehřeším. Nejdůležitější je, opět tu váhu rozhýbat, aby se začala pohybovat směrem dolů. Je to dobré i pro motivaci, když je váha dolů, mám z toho dobrý pocit a snáze si odepřu nějaký ten hřích.

Upravila jsem si jídelníček do fáze, kdy jím každý den kombinaci zeleniny a bílkovin. Je jasné, že nemůžu úplně ze stravy vyloučit tuky a sacharidy, nicméně se snažím, aby bílkoviny převažovaly. Každopádně, už to není Dukan ve své základní podobě. Podle toho, jaký výsledek bude mít tento režim do konce měsíce, rozhodnu se jak budu pokračovat dál. Přiznám se, že po neúspěchu s třetí metou, jsem na další cíl nemyslela. Myslím si ale, že už je pomalu čas si určit další metu. Takovým hezkým cílem je 75 kilo, ale je to zase jen jedno kilo od mého třetího cíle.

V tuto chvíli jsem přesvědčená, že třetí mety konečně dosáhnu! Proto si troufám, už teď, nastavit čtvrtou metu. Opravdu jí bude těch 75 kilo. Je jasné, že pokud se dosatnu na těch 76 kg, že to pak bude rychlé, dosáhnout čtvrté mety, ale to vůbec nevadí. Vím, jaké problémy byly s třetí metou, tak se budu držet při zemi. Ono těch 75 kilo, zase až tak snadných určitě nebude :(

Každopádně, uvidíme na konci měsíce :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat