Inspirace

Inspirace

čtvrtek 27. srpna 2015

Čtvrtá meta - 75 kg

Ještě mi chybí necelý týden do konce třetí mety, ale mám už samozřejmě připravenou čtvrtou metu :))). Vzhledem k tomu, jak jsem se trápila, abych se po druhé metě posunula dál, rozhodla jsem se, nastavit si ten další záchytný bod na váze 75 kg.

Je to pouhé kilo rozdílu od třetí mety, ale lehké to nebude. Jak se budu přibližovat k té hranici 70 kilo, tak to bude nejspíš obtížnější. Je pravda, že trošičku spoléhám na to, že mi pomůže to Pilates, ale to mi začíná až od půlky září. Každopádně, chci mít těch 75 kilo na konci září. A nejen, že se na tuhle váhu chci 1.10. dostat, ale ráda bych ji měla zastabilizovanou. To už bude větší problém :(.

Nebudu ale předjímat dopředu a uvidím, jak to půjde či nepůjde. Teď to jde dolů, tak mám radost. Taky už mám vymyšlenou odměnu ke splnění čtvrté mety, a to nové kalhoty. Ona to není tak úplně odměna jako spíš nutnost, protože už mi jsou všechny velký. Tak jsem se byla včera podívat v obchodě, co vůbec mají a jak jsem na tom momentálně s velikostí a jedny mi padli do oka. Je to velikost 40 a je pravda, že přes břicho jsou těsnější, ale zase je nechci nosit hned a taky nechci, aby mi byly pak za měsíc zase velký :(. I když na druhou stranu by to bylo dobrý :), akorát ne pro moji peněženku :). Sice jsem si jimi nebyla v obchodě úplně jistá, ale když jsem si je zkusila doma k podpatkům a volnější halence, byly úchvatný! Takže jsem maximálně spokojená a v sobotu je taky nafotím.

Za pár dní mi končí třetí meta a ať už dopadne jakkoliv, tak se posouvám na další. Žádné prodlužování už se konat nebude. Doufám, že nebude už ani potřeba. Věřím, že teď to mám docela slušně rozjeté a těch 75 kilo zvládnu v pohodě. Byla by to úleva, kdyby to teď šlo nějaký čas bez komplikací :). Čtvrtá meta je tedy nastavená a mě nezbývá, než se s ní náležitě poprat :). Odměnou mi budou nové kalhoty a hlavně lepší postava a pocit ze sebe samé :).

V tuhle chvíli už však dál nevidím. I když mě reálně od splnění čtvrté mety dělí "pouhá" 2 kila, nemám zatím ani v hlavě další cíl. Počkám, jak se bude vyvíjet tahle další etapa a podle toho si potom nastavím další dílčí cíl. Jen tak někde hodně v dálce a velké mlze mám představu, že bych mohla mít ke konci roku kolem 70 kilo. Ale to je opravdu hodně daleko. Teď se soustředím na dotažení třetí mety a následné zvládnutí té čtvrté. Pokud to dokážu, budu spokojená.

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat