Inspirace

Inspirace

středa 26. srpna 2015

Období stagnace

Když jsem začala uvažovat nad Dukanem a vůbec nad dietou jako takovou, měla jsem představu, že po zázračné dietě půjdou kila dolů skoro samy a za nějaký čas prostě jen začnu zdravě jíst a bude to. Je jasné, že to byla naivní představa, ale myslím si, že tuhle představu má každý, kdo by chtěl zhubnout a je jedno, kolik toho o hubnutí ví nebo neví. Stejně všichni doufáme, že to bude snadné a rychlé.

Na začátku to doopravdy šlo docela rychle. Za prvních 5 dní jsem měla dole 3 kila, což bylo fajn. Začínala jsem na 86 kg a na úroveň cca 80 kg jsem se dostala v poměrně krátké době. I když to zase tak rychlý nebylo. Prostě to šlo tak nějak akorát rychle a já byla spokojená. Prvním úspěchem pro mě bylo překonání hranice 80 kilo. Z toho jsem měla opravdu radost a byla jsem i dost namotivovaná v dietě pokračovat. Tento model mi vyhovoval a já se těšila na další úbytky. Místo toho bohužel přišlo období stagnace.

Už z dřívějších pokusů o hubnutí jsem věděla, že se jedná o kritickou část hubnutí a ve většině případů jsem se přes tuto hranici nedostala. Hodně dlouho se mi pak váha držela mezi 78 a 80 kily. A nechtěla jít dolů! Samožřejmě, že to bylo dáno mojí nedůsledností, ale dost jsem v té době bojovala s motivací. Ve chvíli, kdy nejsou vidět výsledky, je těžké pokračovat dál. Vždycky jsem to vzdala a opět jsem přibrala. Frustrovaná z toho, že nehubnu dál, jsem se začala zase cpát a logicky se dostala opět k číslu atakujícímu 90 kilo :(.

Tentokrát jsem to období doufám překonala. Každopádně, se váha konečně hnula. A ne jen váha, ale dost jsem si za posledních pár dní všimla změny na oblečení. Je mi najednou o dost volnější a spoustu věcí mi o dost líp sedí. Musím říct, že mi to dodalo hodně energie a ještě to posílilo moje úsilí o zhubnutí. Cítím, že jsem se konečně vymanila z toho bludného kruhu a opět pokračuju dál na své cestě za krásnějším a zdravějším tělem :).

Dnes ráno jsem dokonce měla váhu 77 kg :). Jsem doslova nadšená a hodlám atakovat do týdne tu 76 jak jen to půjde :))). Daří se mi omezení alkoholu a teď mám i bezbrambůrkový týden, tak to snad taky pomůže. O víkendu tedy nafotím nějaké fotečky, kde to doufám už bude vidět. Taky jsem byla včera plavat, dala jsem sice jen 500 metrů, ale tak pro mě to bylo docela dost. Rozhodla jsme se, že se pokusím chodit kromě Pilates ještě i jednou týdně plavat. O víkendu se chystám i na kolo a v neděli na bazén, když bude hezky, tak si snad ještě i zaplavu.

Upřímně, měla jsem trochu pochyby o tom, jestli se na těch 76 kilo dostanu, ale po dnešním vážení věřím, že to půjde. Zároveň si ale uvědomuju, že to tam také musím udržet a stabilizační fáze bude chvíli trvat. Přiznám se, že tak nějak očekávám období druhé stagnace někde právě kolem těch 75 kg. Třeba se pletu a nebude, nicméně, už se na to psychicky připavuju. Každopádně je tam 77 kg!!! Nádherné číslo! To je 9 kilo dole... To už pomalu začíná být znát :). Ještě kilo a jsem na své třetí metě :) a hurá na čtvrtou metu.

Hubnutí zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat