Inspirace

Inspirace

středa 12. srpna 2015

Malé i velké hříchy

Ta zatracená váha se ne a ne hnout! Už je zase skoro půlka měsíce a já jsem svému cíly stejně blízko jako na začátku prázdnin :(. Přesto, že se k tomu cíli chci dostat, nedaří se mi to. Což mě samozřejmě nutí se nad sebou a hubnutím zamyslet.

Nemůžu říct, že bych co se jídla týče, nějak hřešila nebo tak. Dokonce si myslím, že se mi to daří držet v poměrně stabilní poloze. Přesto se nic neděje a já se stále motám kolem stejného čísla. Co je tím důvodem, že to stále nejde dolů???

Ruku na srdce,.. Jsou to neřesti, které mám. Na co mi je, že přes den jím v pohodě, když si večer dám láhev vína a balíček brambůrek???? :(((. Pokud chci doopravy zhubnout, tak musím něco obětovat. Dávám si na jídle záležet a pak si to takhle kazím. Navíc, to pro moje tělo není žádným přínosem. Celkově se nad sebou musím zamyslet. Co všechno jsou moje hříchy?

Tak v prvé řadě je to alkohol. Samozřejmě, nejsme alkoholička, ale víno miluju a docela si ho dopřávám. Zvláště teď v létě, kdy si skoro ob den někde na zahrádce v hospůdce dávám střik! A u jednoho rozhodně nezůstane. Do toho si koupím jednu nebo dvě lahvinky týdně domů a dám si před spaním skleničku. To už je prostě moc. Musím s tím něco dělat! Takže, ode dneška žádný alkohol. Jen pokud půjdu vyloženě na nějakou oslavu nebo tak. Maximálně jednou týdně 2 dvojky bílého vína! Ale to bude můj strop! Na jednu akci jdu příští sobotu, ale do té doby to bude bez vína! A ani tam to nebudu přehánět. Chci zhubnout a bez toho to prostě nepůjde!

Dalším mým hříchem jsou ty moje slavné brambůrky :(. Myslím, že už ani není třeba, abych o nich něco psala. Včera jsem šla do obchodu a jedny si koupila, pak půlku snědla, než mi došlo, že na ně ani nemám chuť. Prostě už je kupuju a jím ze setrvačnosti! To je velký problém. A i když s tím bojuju už dlouho, musím se na to zaměřit a pokusit se to držet v nějakých mezích. Pokud na ně budu mít opravdu velkou chuť, tak si dám, ale jinak ne. Rozhodně je nesmím kupovat a jíst ze setrvačnosti, jako to bylo třeba včera!!!

Třetím, mým poměrně velkým hříchem, je lenost. Absolutně nejsem schopná dokopat se ke sportu. Jak myslíte, že skončilo moje běhání??? A co teprve cesty z práce na kole! Ha ha ha... Upřímně, nevím, jak s tímhle bojovat :(. Tohle bude asi nejtěžší ze všeho. Nicméně, jsem si říkala, že bych mohla zkusit chodit třeba asoň jednou týdně třeba na pilates nebo tak. Zaplatit si lekce dopředu, což mě snad donutí tam chodit. A pořád je to lepší než nic! Tak hned jak dopíšu tenhle článek, tak se podívám, co naše město v tomhle ohledu nabízí. Vyzkouším snad cokoliv!

Čtvrtým mým hříchem je žravost. Tím myslím, přejídání se. I když jím víceméně zdravě, občas mě to přepadne a nacpu se, byť třeba zdravým jídlem. Je pravda, že už to není tak časté jako v minulosti, ale stále se to stává. To je otázka ale spíše sebedisciplíny, která mi bohužel totálně chybí :(.

Pak jsou tu takové ty běžné prohřešky. Například jím docela dost uzenin, což rozhodně není zdravé a ani extra dietní. I když si vybírám pouze ty s vysokým obsahem masa, tak skoro všechny mají zároveň vysoký obsah tuku a poměrně vysoký obsah soli. Taky si občas koupím jogurt nebo tvarohový dezert, kde je zase poměrně dost cukrů. Navíc mám ráda olivy, které jsou zdravé, ale při Dukanovy by se jíst neměli. Občas si ráda dám k obědu takové ty klasické zahušťované polévky, a tak bych mohla pokračovat. Nejsou to samozřejmě už tak hrozné prohřešky, ale je vidět, že mám stále na čem pracovat.

Nemám ani nejmenší tušení, jak to bude vypadat na konci měsíce u vážení, ale jedno vím jistě. Musím na tom pracovat! Takhle to dál nepůjde. A rozhodně se nechci spokojit s aktuálním stavem. Můj cíl je ještě o pár kilo dál. Zároveň se ale chci i naučit nějak rozumně stravovat. No, práce jak na kostele :))).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat