Inspirace

Inspirace

pátek 28. srpna 2015

Hodně dlouhá cesta

Tak jsem si v posledních dnech pročítala celý svůj blog a musím říct, že to bylo docela zajímavý. Občas jsem se docela zasmála :). Ve většině případů mi z toho ale bylo smutno. Je pravda, že za zhruba rok a půl, co píšu tento blog, už jsem vyzkoušela velkou spoustu věcí, ale u ničeho dlouhodobě nevydržela. Nikdy mi nechybí počáteční nadšení a ododlání, to je pro mě typické, ale po pár dnech všechno vždy vyšumělo do ztracena :(. Taky jsem si všimla, že celé mé hubnutí provází vlny. Vlny úspěchu a vlny neúspěchu. Je to doslova jako na houpačce.

Uvědomila jsem si však, že se mi daří už poměrně dlouho dobu držet se jednoho směru. Je sice stále taky na houpačce, ale zatím funguje. Přes všechno nadšení, které jsem měla na začátku psaní tohoto blogu, z cvičení a zdravé stravy, jsem u toho nevydržela. Snad tisíckrát jsem se snažila znovu a znovu začít, ale nedokázala jsem to. Můžu to zkoušet stále a stále znovu, ale myslím, že by to byl marný boj. Poučila jsem se, že u mě tudy cesta nevede. Prostě to nejde, tak sem se s tím smířila a nebudu s tím momentálně bojovat. Za 14 dní začínám s Pilates, tak uvidím, jak to bude probíhat. Každopádně, tomu nechám volný průběh a už to nebudu nikde hrotit.

Od původní cesty jsem se odchýlila už opravdu hodně a jedu po úplně jiné trase. Důležité je, že jedu stále za stejným cílem, jen ta cesta prostě vede jinudy. Tím, jak jsem si četla všechny ty články, došlo mi, že se stále hledám. Ať jsem zkoušela cokoliv, nikdy to nemělo dlouhého trvání. Nevím, jak dlouho mi vydrží momentální způsob, ale prakticky už tímhle způsobem jedu 5 měsíců a jsem stále spokojená. Je pravda, že k dokonalosti má tak daleko, jak jen to jde, ale důležité je, že se stále posunuju dál a dál. Stále to mám ve vlnách a jednou jsem nahoře a jednou zase dole, ale držím si směr a váha se po malých krůčcích posunuje směrem dolů.

Jediné, z čeho mám teď trošku obavy je, abych nezklouzla do modelu, že budu hubnout tím, že skoro nejím. Mívám k tomu tendence, tak si to musím hlídat. Jelikož necvičím, tak tady to riziko hrozí. Pokud přidám to pravidelné pilates a bude mě to bavit a vydržím u toho, tak to bude super. Ráda bych přidala víc toho pohybu, ale já u toho nevydržím, to vím, tak to nebudu hrotit. Hezky jedno po druhým. Teď budu mít Pilates a uvidím, jak to půjde. Hlídám si nejvíc tu stravu, aby tělo nestrádalo a nehladovělo, ale přesto hublo.

Dnes ráno byla váha 76,9kg. Musím říct, že mě to potěšilo, protože tohle tu nebylo už hooooodně dlouho! Každopádně, je to dřina a ještě bude. Musím se opravdu dost hlídat a klíčový je pro mě tento víkend! V úterý mi končí třetí meta a závisí to hlavně na tom, jak zvládnu víkend. Ty pro mě bývají dost klíčové. Pokud je zvládám dobře, tak je to perfektní, ale nedaří se mi to často. Jenže teď mám ve skříni nové kalhoty, které ještě nějaký ten centimetr potřebují, takže motivace je veliká!

Zítra nafotím fotky oblečení, co jsem tu dávala někdy začátkem léta, ať mám nějaké srovnání. Hlavně musím vydržet a nepolevit, jelikož si v posledních dnech vedu dobře a kdyby se mi podařilo to udžet, tak určitě v pohodě dosáhnu i další mety. Konečně to jde zase dolů a já mám radost doslova z každého gramu, který dostanu dolů! Čeká mě ale ještě hodně dlouhá cesta,....

Hubnutí zdar
Vaše Jana 

Žádné komentáře:

Okomentovat