Inspirace

Inspirace

pondělí 24. srpna 2015

Zatracená 76!!

Trošku jsem se dnes rozohnila :). Jenže ta 76 je snad nedosažitelná :(. Za týden mám vážení a chci se dostat na 76 kilo. Dnes jsem se chtěla kontrolně zvážit, abych věděla, jaký kus mě ještě čeká. Jenže jsem se nezvážila. Ráno se mi nechtělo vůbec vstávat a tak jsem jednoduše nestíhala. Každopádně jsem v sobotu byla na oslavě narozenin, kde se grilovalo a já se zrovna moc nedržela zkrátka :(. Bohužel, nevím, jaké to mělo nebo nemělo následky. Navíc jsem to dnes dostala, takže budu mít váhu o něco vyšší. Většinou je to o kilo až dvě víc.

Zítra se ale stejně zvážím. Potřebuju mít nějký kontrolní údaj, i když bude menstruací o něco zkreslený. Doufala jsem, že nebudu muset dohánět moc velkou ztrátu, ale asi to tak bude. Budu muset hodně zabrat. Stále mám ale šanci tam tu 76 dostat!!! I kdyby se to nepodařilo, tak si až tak zoufat nebudu. Další metu mám na 75 kilech, tak mi případné gramy navíc až tak vadit nebudou. Stejně zaberu, protože se chci dostat na co nejlepší výchozí pozici pro další metu.

Dnes jdu taky poprvé na Pilates. Moc se těším, i když mi trochu vadí, že jsme to dostala, protože první dva dny fakt mívám docela bolesti. Stejně tam ale půjdu! Za prvé už to mám domluvené a za druhé se tam těším a nechci to odkládat. Navíc, to není zase tak fyzický náročné. Přinejhorším, si dám prášek proti bolesti, než půjdu z domu.

Upřímně, musím říct, že v tuto chvíli opravdu nevím, jestli se na těch 76 kilo dostanu :(. Vím jen, že pro to udělám co půjde. Nebudu ale hladovět nebo tak něco! To v žádném případě. Nicméně, o víkendu jsem se viděla s přáteli, co jsem dlouho neviděla a kamarádka mi hned řekla, že je vidět, že jsem zhubla. Ono se to přeci jen o něco hnulo. Na konci měsíce opět nafotím nějaké fotky. Chci si udělat srovnání s minulými fotkami a taky něco málo přidám. Je pravda, že ta změna nebude nijak radikální, ale každý posun se počítá a já jsem za něj ráda. 

Pro mě to hubnutí není vůbec snadné. S váhou bojuju už od puberty a stále se hledám. Na jednu stranu se jako baculka cítím dobře a nemám problém se sebevědomím, na druhou stranu chci být štíhlá a cítit se lépe. Je to takový kontrast dvou osob. Je mi jasné, že hubnutí má nejen estetický efekt, ale také zdravotní a to hlavně do budoucna. Prostě se chci cítit dobře a dělat něco pro sebe a svoje zdraví. A nadváha rozhodně zdravá není.

Zítra dám vědět, jak dopadlo vážení a hlavně, jaká byla první hodina Pilates, jestli to teda přežiju :)))).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat