Inspirace

Inspirace

pátek 31. července 2015

1.8. - Konec třetí mety??

Zítra mě čeká vážení ke splnění cíle, který jsem si dala jako třetí metu. Už teď je jasné, že kýžených 76 kilo nedosáhnu. Moje váha se pohybuje kolem 78 kg. Je vidět, že tohle je moje krizová hranice a i když jsem doufala, že už ji mám překonanou, opak je pravdou! Bohužel!

Na jednu stranu mě to mrzí, na druhou jsem ráda, že jsem alespoň "zastabilizovaná" pod 80 kg. To pro mě totiž taky nebylo vůbec jednoduché. Je jasné, že dostat se k hranici 75 kg, bude pěkná dřina!! Hodlám na tom samozřejmě pokračovat. Akorát je mi už teď jasné, že jakýkoliv úspěch v hubnutí u mě bude pouze a jen zásluhou jídla. Já ten pohyb prostě nedávám. I když pokaždé s nadšením začnu, nikdy to nedokončím. Už s tím nehodlám bojovat,... Prostě to tak je. Jediné, co mě tak nějak stále drží, je kolo, na kterém se snažím o víkendu jezdit.

Je pravda, že se teď moje myšlenky točily okolo jiných věcí, než je hubnutí. Nicméně, nesmím na ně zapomínat, nebo se taky stane, že váha půjde nahoru!!!! Nebude to lehký ani krátký boj, ale nevzdám to!! Ne teď! Zkusím zabojovat a splnit si třetí metu ke konci léta. Odsouvám tímto tedy termín pro váhu 76 kg na 1.9.2015. Opravdu se s tím poperu a tu váhu tam prostě dám!!!! Nechci to samozřejmě hnát silou, což teď tak nejspíš trochu vyznělo, ale pokud se chci posunout, tak pro to musím něco udělat!

Opět jsem polevila v Dukanovy. Tím myslím, že nedodržuju čistě bílkovinové dny. Na to se chci zaměřit a opravdu se toho držet, protože mi to fungovalo! A dokud to fungovat bude, tak proč se toho nedržet?! Je pravda, že mám dole 8 kilo a cítím to, ale vím, že to jde dát dolů ještě aspoň 10 kilo. Kdysi jsem zhubla pouze stravou 15 kilo, i když je pravda, že jsem tehdy spíš hladověla a určitě tělu nedávala skoro žádný živiny. Ale dá se jídlem zhubnout. Vždyť to dělá 80% výsledku!

Ale musela bych se stydět, kdybych tu metu nedala ani na konci léta! Takže hurá do toho a půl je hotovo :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat