Inspirace

Inspirace

středa 15. července 2015

Následky dovolené

Od pondělí jsem opět v pracovním provozu. Měla jsem v plánu se ráno zvážit, abych mohla zhodnotit dovolenou. Neudělala jsem to! Nechtěla jsem! Ne proto, že bych měla z toho čísla strach nebo tak něco, ale došlo mi, že pokud na tu váhu stoupnu, tak pak budu celou dovolenou hodnotit jen z hlediska toho, jak dopadlo vážení. A to jsem vážně nechtěla :(.

Dovolenou jsem si užila a nesnažila jsem se za každou cenu dostat na co nejnižší váhu a ani jsem se necpala jako utržená. Bylo to vše tak nějak v míře. Na váhu se však ani teď neodvážím. Nevím proč, ale mám takový zvláštní pocit, že bych ji měla chvíli nechat tam, kde je,.. Pod postelí :). V hubnutí ale normálně pokračuju dál. Jen se asi zvážím až o víkendu nebo tak.

Do konce třetí mety mi chybí ještě 15 dní a to už je docela krátká doba. V tuto chvíli nemám nejmenší zdání, jestli se na těch 76kg dostanu, ale samozřejmě o to budu bojovat. Znamená to být disciplinovaná a nehřešit. Ale budu ráda i pokud tam bude třeba 77kg. Protože je to pořád úbytek. Nicméně, zatím se té mety vzdát nechci a budu o ní bojovat!

Teď mě tak napadá, že by bylo zajímavý si stoupnout na váhu zítra a pak až toho 1.8. :) Byly by to asi docela nervy, ale zase bych možná víc mákla. Nevím ale, jestli mám na to dost velkou disciplínu :))). No, uvidím zítra ráno, jak se mi bude chtít a možná to tak udělám :). Nechám se pak překvapit. Na druhou stranu si říkám, že když nebudu vědět, jak na tom jsem, tak že možná zabojuju víc :). Tak uvidím zítra, ale láká mě to :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat