Inspirace

Inspirace

středa 1. července 2015

1.7.2015 - Konec druhé mety???

Je středa 1.7. a toto znamená, že bylo vážení. Bohužel mi to trochu kazí momentální menstruace, která mi váhu vždy o něco navýší :(. Moje dnešní váha mi ukázala 78,2kg, což znamená, že jsem nesplnila cíl. Na druhou stranu, pro 200g asi plakat nebudu a tak se směle rovnou pustím do třetí mety i když samozřejmě se na ten zlom, kdy budou na začátku dvě 7, moc těším... Protože to tam zaručeně už hoooooodně dlouho nebylo :)). Myslím, že to tam v nejbližších dnech určitě spadne :).

Teď mě čeká třetí meta. Stanovila jsem si ji na 76kg. Jsou to jen dvě kila a mám na to celý měsíc, ale s mým přístupem si myslím, že je to tak akorát! Budu ráda, když to úspěšně zvládnu. V posledních dnech to pro mě nebylo úplně jednoduchý. Hlavně po psychické stránce je to pro mě teď obtížné :(. Neumím to vysvětlit, ale je to zvláštní. Nicméně, běhání mě baví a od žravého víkendu jsem neměla s jídlem problém. Kdybych takhle ukázkově vše dodržovala dál, tak si klidně nastavím třetí metu na 75kg, ale zase tak optimistická úplně nejsem :). Příští týden mám dovolenou a chci co nejvíce času trávit u vody, ale s tím, že se pokusím hodně plavat, ať využiju další možnosti k pohybu ;).

Bojuju s chutí na brambůrky a s běháním. Od minulé středy jsem se brambůrek ani nedotkla a nějak doufám, že to nejhorší už mám za sebou. I když chuť mám na ně stále :(. Dokonce jsem si včera večer koupila balíček brambůrek, ale když jsem přišla domů a koukla se na ně, tak jsem najednou měla v puse úplnou pachuť! Prostě jsem na ně neměla naprosto žádnou chuť. Paradoxně mě pak ale v posteli honila mlsná právě na brambůrky. Došlo mi, že to mám celé opravdu jen v hlavě a že to tělo to asi ani nechce. Každopádně nevím jestli a jak dlouho odolám. Mám je doma! Ale uvidíme,..

Co se týče běhání, tak to si celkem užívám. Včera jsem ale běhat nebyla, jelikož mě u vlaku z práce odchytla sestra a tak jsem šla s ní a se synovcem ven a vrátila se až večer. Byla tam teda aspoň procházka.  Dneska ale pujdu určitě!! Bude to už počtvrté. No, spíš teprve počtvrté :). V úterý jsem měla taky pauzu, jelikož jsem byla u kamarádky po práci a navíc mě dost bolelo břicho od krámů. Strašně bych si přála, abych to vydržela a běhala pravidelně, ale to ukáže čas, jak se s touhle výzvou dokážu poprat! Taky jsem si slíbila, že budu jezdit z práce na kole. Takže v pátek, kdy končím o hodinu dřív, vyrazím do práce i s kolem :). Udělám si první zkušební jízdu a když to bude OK, tak budu jezdit aspoň 2x týdně z práce na kole. 

Snažím se teď opravdu moc nehřešit a navyknout si na pohyb, což je muj cíl pro celé léto. Příští týden to bude těžké, jelikož mám dovolenou, tak to bude svádět k různým neřestem. Ale musím to zvládnout :). Teď se těším, až oficiálně dosáhnu druhé mety a budu se blížit ke třetí. 76 kilo, to už je fakt pecka :). Hlavně to chce ten pohyb!!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat