Inspirace

Inspirace

pondělí 20. července 2015

10 dní do třetí mety

Za deset dní mám další kontrolní vážení. A nemá nejmenší tušení, jak na tom teď jsem. Od dovolené jsem na váze nestála. Každopádně chci za každou cenu dosáhnout svého cíle, což je 76kg. Tudíž se zvážím zítra ráno a pak budu mít přesně 10 dní na to, abych s tím něco udělala.

Popravdě si teď vůbec netroufám odhadovat, jak bych na tom mohla s váhou být. Přiznám se, že jsem dietu teď nějak neřešila. Na druhou stranu ale nemůžu říct, že bych nějak extra hřešila nebo tak.

Zítra to bude hodně zajímavý. Podle aktuální váhy si nastavím akční plán na dosažení cíle. Je mi jasné, že budu muset zabojovat. Jak moc, to ukáže až zítřejší váha!

Držte mi palce, ať mě zítra ráno nečeká šok :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat