Inspirace

Inspirace

úterý 21. července 2015

Váha - přítel nebo nepřítel?

Naše osobní váha - tolik diskutované téma pro všechny hubnoucí. Jedni na ni nedají dopustit a druzí ji nenávidí. Je pravda, že ti co cvičí, mají důvod se váze vyhýbat. Svaly jsou prostě těžší jak tuk. Zvláště pokud chce člověk pouze "doladit" postavu, pak je možné, že podle váhy dokonce přibere. Pokud však někdo chce vyloženě zhubnout větší množství svého objemu, pak je pro něj váha jedním z ukazatelů.

Já jsem člověk, kterému může nahoru a dolů lítat třeba 5 kilo a nebude to skoro poznat. Má to samozřejmě určité výhody, ale i nevýhody. Pro mě je váha jediným opravdu spolehlivým měřítkem, a to ne jen v období, kdy se snažím zhubnout, ale i ve chvílích, kdy si chci váhu udržet!

Dnes jsem se po dlouhé době na váhu postavila a musím říct, že to nebylo nic příjemného! Teď vám nenapíšu, co mi ukázala, ale nechám si to až na 1.8. při vyhodnocení třetí mety. Každopádně mi je jasné, že jak se nebudu pravidelně kontrolovat, mám prostě tendenci přibírat :(. Přitom nemám pocit, že bych se cpala nebo tak, ale ruku na srdce, nijak extra jsem se ani nehlídala.

Nehodlám teď do konce měsíce držet hladovku nebo tak něco, abych to dohnala, ale opět se mi potvrdilo, že tahle fáze je složitá. Těch mých 78 kilo je vážně prokletých :(. Každopádně je jasné, že pokud chci svoji váhu nějak korigovat, potřebuji k tomu zpětnou vazbu. Tou je pro mě VÁHA!!! Abych měla svoje kila pod kontrolou, musím se prostě pravidelně vážit. Tím, že jsem na to teď kašlala, tak je to tam, kde to je :(.


Teď mám přesně desed dní na to, abych napravila aspoň částečně, co jsem napáchala. Uvidím, co s tím půjde udělat. Nechci se vzdát a nebojovat!!! Jen je mi jasné, že to nebude snadné. Ale už mám za sebou kus cesty a jdu dál! Dost se tím ale mění moje plány. Když se dosatnu na konci léte na 75kg, tak to pro mě bude velký úspěch!

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat