Inspirace

Inspirace

čtvrtek 23. července 2015

Dukan - neDukan

Už jsou to 3,5 měsíce, co jsem začala držet Dukanovu dietu. Strašně moc mi tento způsob stravy vyhovoval. Nemusela jsem nad ním ani moc přemýšlet. Prostě jeden den bílkoviny a druhý den kombinace bílkovin a zeleniny. V obchodě jsem si vždy nakoupila jen to, co jsem mohla jíst a pak to prostě jedla.

V posledních možná už i několika týdnech jsem v tomhle polevila. Sice jsem až na nějaké výjimky jedla stále to stejné, ale už jsem nedodržovala čistě bílkovinové dny, ale prostě jedla jsem, jak jsem chtěla. Tak mě napadlo, jestli by nebylo lepší si toho Dukana trochu poupravit a jíst bílkoviny a zeleninu každý den. Z toho přece musí člověk i tak zhubnout!

Na druhou stranu, když jsem teď takhle jedla, tak to moc výsledky nemělo. Ale rozhodla jsem se, že až zhubnu do nějaké finální podoby, tak že se pak budu stravovat tímto způsobem. Budu jíst převážně bílkoviny a zeleninu. Teď je na to ale ještě stále čas, protože do konečné fáze mám ještě tak rok čas :). Což mě přivádí na myšlenku, kam se až chci dostat? No, to si nechám na jiný článek.

Rozhodla jsem se tedy, pokračovat v dietě tak, jak jsem na ni byla zvyklá. Jeden den jím "pouze" bílkoviny a druhý den to kombinuji se zeleninou. Každý den se vážím, jelikož se blíží další termín kontrolního vážení a taky proto, že je to pro mě dobrá zpětná vazba. A jde to opět dolů! Tenhle způsob vážně funguje. Je však léto a k němu neodmyslitelně prostě patří určité věci. Takže i když se snažím teď opravdu držet Dukanových zásad, neumím si horký den představit bez vychlazeného melounu, nebo bez zmrzliny, kterou si taky občas dám. A co je lepšího, než si dát večer na osvěžení po úmorném dni studený vinný střik s ledem!!!

Ano, tyhle věci si dám i při dietě! Meloun je čistě sezóní věc, takže za chvíli už nebude a zmrzlinu si dám jednou za čas, ale vinný střik, ten už mi zůstane :).Každopádně, už mi do konce třetí mety chybí jen pár dní, takže musím máknout. Jsem ráda, že jde váha dolů, ale uvidíme, kam až se to posune. Pojedu dál v Dukanovi a nechám se překvapit :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat