Inspirace

Inspirace

pátek 3. července 2015

Dovolenkový režim

Dnes v 15:30 mi oficiálně začíná dovolená :). Vzala jsem si příští týden volno, abych si užila krásného počasí. Nikam konkrétně se letos na dovolenou nechystám, a tak jsem se rozhodla využít krásného počasí, které nás teď čeká a strávit pár dnů u vody.

Dovolená jako taková sebou vždy nese určitá rizika, hlavně v oblasti jídla a alkoholu. A já patřím mezi lidi, kteří si tyhle rozkoše na dovolené užívají ve velké míře :(. Budu se tedy muset opravdu hodně hlídat, abych to ustála a pokračovala dál v hubnutí. Stále jsem totiž ještě nepřekonala těch 78 kilo a nesu si sebou do další mety deficit.

Hodlám co nejvíce času trávit u vody, kterou využiju i ke sporotování, myslím k plavání :))). Takže si pokaždé dám několik bazénů. Na druhou stranu si určitě dopřeju pár skleniček vinného střiku :). Ale největší problém bude jídlo. Hlavně budu muset hlídat pravidelnost a nepřejídat se! Čas běží a já se chci dostat na váhu, kterou jsem si určila.

Co se týče běhání, tak na to jsem z důvodu šílených veder rezignovala. Takže mám v plánu o dovolené hlavně plavat a až se ty teploty umoudří, tak se k běhání vrátím. Nicméně, se chystám jezdit na kole, protože když jedu, tak přeci jen na mě trochu fouká, takže doufám, že zvládnu i pár výjížděk na kole. Jinak budu plavat, plavat a plavat :)))

Jsem zvědavá, jak to zvládnu. Chci si ale dovolenou užít. Nemyslím tím, že se budu cpát, ale nechci řešit dietu. Naštěstí už mám jídlo docela zautomatizovaný, takže nad tím nepřemýšlím tolik, co dřív a kupuju jen to co jím. Jinak stále bojuju s brambůrkama :(. Jedno balení jsem si koupila v úterý. ale rozdělala jsem ho až ve středu večer a zybtek dojedla včera. Doufám, že to aspoň týden zase vydržím. Balíček týdně by zatím byl fajn. Taky si určitě dám meloun. I když bych ovoce kvůli sacharidům neměla jíst, neumím si představit den u vody bez melounu :))

Hubnutí zdar
Vaše Jana

PS: Vážení po skončení dovolené bude hodně zajímavý :)))


Žádné komentáře:

Okomentovat